عسگری : تراکتور را شکست میدهیم
عسگری : تراکتور را شکست میدهیم

اویاقلیق : عباس عسگری درباره دیدار روز جمعه سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد: بازی مرگ و زندگی است، این دیدار حساس است و مسلماً برای‌ آن تدابیری اندیشیده‌ایم. بازی پس فردا حکم فینال را دارد و عزم مان را جزم کرده ایم با پیروزی در این دیدار هواداران را خوشحال کنیم. وی افزود: […]

اویاقلیق : عباس عسگری درباره دیدار روز جمعه سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی تبریز بیان کرد: بازی مرگ و زندگی است، این دیدار حساس است و مسلماً برای‌ آن تدابیری اندیشیده‌ایم. بازی پس فردا حکم فینال را دارد و عزم مان را جزم کرده ایم با پیروزی در این دیدار هواداران را خوشحال کنیم.
وی افزود: امیدوارم با تلاش بچه‌ها بازی خوب و بی‌حاشیه‌ای را برابر تراکتورسازی به نمایش بگذاریم با همه احترامی که برای این مجموعه قائل هستیم باید بگویم که این یک رقابت است و دوست داریم برنده شویم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم و مانند یک فینال رقابت خواهیم کرد.
عسگری در ادامه تصریح کرد: ما به کار تیم تراکتورسازی شناخت داریم و بازی های آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم تا بتوانیم نقاط قوت تراکتورسازی را کنترل کنیم و با استفاده از نقاط ضعف شان به آنها گل بزنیم. حضور هواداران مان یک امتیاز مثبت برای تیم ما است که با حمایت آنها می کنیم ضربه مهلکی را به پیکره تیم تبریزی وارد کنیم.
مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان با تاکید براینکه در این دیدار به دنبال گلزنی برای تیمش است،گفت: برای من قبل از هر چیز موفقیت سیاه جامگان مهم است و امیدوار هستم بتوانم با گلزنی در این دیدار حساس اسباب پیروزی تیمم را مقابل تیم تراکتورسازی فراهم کنم.باید بگویم در خط حمله، همه بازیکنان با هم یکدل هستیم و به هم کمک می‌کنیم تا گلزنی کنیم اما اینکه کدام یک گل بزنیم چندان مهم نیست و مهم موفقیت سیاه جامگان است.
وی در ادامه تصریح کرد:مهم ترین کاری که مسئولان تیم در این برهه زمانی باید انجام دهند،برطرف کردن مشکلات مالی تیم است، چرا که اگر پولی در ادامه لیگ به تیم تزریق نشود به طور حتم تیم سیاه جامگان مانند ابومسلم و پیام از صفحه روزگار محو خواهدشد.
عسگری در پایان خاطر نشان کرد: واقعا جای تاسف دارد که هیچ یک از مسئولان مشهد دل شان برای سیاه جامگان و پدیده نمی سوزد.این را هم باید اضافه کنم که تمامی بازیکنان تنها به خاطر گل روی خداداد و هاشمی نسب حاضر شده اند تا بدون حتی یک ریال دریافتی در تمرینات تیم شرکت کنند و گرنه هیچ جای دنیا بازیکنان حاضر نمی شود چنین تحقیری را تحمل کند.از هواداران تیم تقاضا دارم در چند بازی باقیمانده تیم را تنها نگذارند و با تشویق های شان انگیزه بازیکنان تیم را چندبرابر کنند. درحالی که مسئولان تیم در رسانه ها اعلام کرده اند که تاکنون ۳۰ درصد از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کرده اند باید بگویم چنین چیزی صحت ندارد و مسئولان تیم بین ۱۷ تا ۱۸ درصد مطالبات مالی اعضای تیم را پرداخت کرده اند.
باشگاه خبرنگاران جوان