عزیزی : از بازیکنانم خجالت میکشم
عزیزی : از بازیکنانم خجالت میکشم

اویاقلیق : خداداد عزیزی درباره بازی فردای تیمش با تراکتورسازی به این نکته اشاره می‌کند: «واقعیت این است شرایط خوبی نداریم و از خیلی از اتفاقات خسته شده‌ایم. بازیکنان من در شرایط مالی بدی هستند و در حالی که ۸ بازی به پایان لیگ باقی مانده فکر می‌کنم حدود ۲۰ درصد پول گرفته‌اند. خودم از روی […]

اویاقلیق : خداداد عزیزی درباره بازی فردای تیمش با تراکتورسازی به این نکته اشاره می‌کند: «واقعیت این است شرایط خوبی نداریم و از خیلی از اتفاقات خسته شده‌ایم. بازیکنان من در شرایط مالی بدی هستند و در حالی که ۸ بازی به پایان لیگ باقی مانده فکر می‌کنم حدود ۲۰ درصد پول گرفته‌اند. خودم از روی آنها خجالت می‌کشم و چگونه به آنها بگویم که شما بیایید ولی پولی نیست. یک وقت‌هایی به جایی می‌رسد که خسته می‌شویم اما مگر می‌شود من به بازیکنم بگویم بیا و بازی کن اما پول نگیر.»

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که آیا عباسی واکنشی به این بی‌پولی‌ها داشته است یا خیر، ‌گفت: «قرار بود پول به باشگاه تزریق شود ولی نشد. هنگامی که من به سیاه‌جامگان آمدم قول دادند ۲۰ درصد به بازیکنان پرداخت شود و این اقدام صورت گرفت. قرار شد ۳۰ درصد دیگر در نیم‌فصل پرداخت شود ولی ۶ بازی از نیم‌فصل گذشت اما اتفاقی رخ نداده است. بازیکنان با دل و جان‌شان کار می‌کنند ولی کادر فنی ما هیچ پولی نگرفته است. بازیکن تیم من می‌گوید ۱۰۰ هزار تومان در حسابش پول دارد و وقتی با او در مورد از دست رفتن موقعیت‌ها حرف می‌زنم می‌گوید به فکر همه چیز هستیم ولی وقتی در بازی تک به تک هم می‌شویم تمرکزی نداریم.»  خداداد در ادامه حرف‌هایش می‌گوید: «ما بازیکن دانشجو داریم که ۴۰۰ هزار تومان ندارد شهریه دانشگاهش را بدهد. من بازیکن را از خارج به ایران آوردم که او به ما کمک کند و در مقابل او هم برای زن و بچه‌اش پول بفرستد اما اتفاقی نیفتاده و به نظرم نمی‌شود با رفاقت همه چیز را پیش برد.»
خداداد بی‌تفاوتی مسوولان مشهد را عامل مشکلات این تیم می‌داند: «ما چیزی جز بی‌تفاوتی نمی‌بینیم. قبل از بازی با پدیده شهردار مشهد دو تیم را دور هم جمع کرد و همانجا اعلام کرد که قرار است به سیاه‌جامگان و پدیده به خاطر اینکه تبلیغ شهرداری را روی پیراهن‌شان انجام می‌دهند برای هر بازی مبلغی پرداخت شود اما واقعا آن اتفاق هم نیفتاد. من همانجا به شهردار گفتم اگر زودتر کمک نشود و این دو تیم به بحران بروند دیگر نمی‌شود از بحران خارج شد. ما بازی‌های ساده را گذرانده‌ایم و حالا به بازی‌های سخت رسیده‌ایم. زمین تمرین نداریم و هیچ کسی به ما زمین نمی‌دهد. شب به شب ساعت ۱۰ باید به بازیکنان اعلام کنیم که زمین تمرین فردا کجاست. فقط رییس هیأت فوتبال آقای برادران به ما لطف دارد و یک وقت‌هایی زمین ورزشگاه تختی را به ما می‌دهد. بزرگان تیم ما مثل حسینی، سیف‌‌اللهی و همامی چند بار به من مراجعه کردند که کفگیر ما به ته دیگ رسیده است. خدا وکیلی آنها راست می‌گویند و با همه چیز ساخته‌اند.»
عزیزی در خصوص بازگشت خانزاده به سیاه‌جامگان هم توضیحاتی داد: «خانزاده قرار بود در نیم‌فصل از ما جدا شود و رضایتنامه‌اش را هم گرفت که به سوئد برود. او تمام کارهای ویزا و سفرش را انجام داد و همه چیز تمام شده بود اما چون از قوانین اطلاع نداشت یادش رفت که فسخ قراردادش با باشگاه را در فدراسیون ثبت کند و من دیدم بعد از یکی دو بازی از نیم‌فصل با من تماس گرفت و گفت به دلیل این اتفاق نمی‌تواند به سوئد برود چون زمان ثبت فسخ قرارداد او در پنجره نقل و انتقالات به پایان رسیده و او نمی‌تواند این کار را انجام دهد. حالا هم او در تمرینات ما حاضر است و می‌تواند برای سیاه‌جامگان به میدان برود.