تراکتورسازی به دنبال طلسم‌شکنی/سرخپوشان هر ۳ امتیاز را می‌خواهند
تراکتورسازی به دنبال طلسم‌شکنی/سرخپوشان هر ۳ امتیاز را می‌خواهند

اویاقلیق :در تنها بازی باقیمانده هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی در مشهد مهمان تیم سیاه‌جامگان مشهد است. تیم‌های مشهدی در لیگ برتر بارهای برابر تیم‌های تبریزی به برتری دست یافته و به نوعی کابوس فوتبال تبریز شده‌اند. این پیروزی‌ها تا جایی ادامه دارد که دو سال پیش تیم پدیده هر ۶ مسابقه […]

اویاقلیق :در تنها بازی باقیمانده هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی در مشهد مهمان تیم سیاه‌جامگان مشهد است.

تیم‌های مشهدی در لیگ برتر بارهای برابر تیم‌های تبریزی به برتری دست یافته و به نوعی کابوس فوتبال تبریز شده‌اند. این پیروزی‌ها تا جایی ادامه دارد که دو سال پیش تیم پدیده هر ۶ مسابقه خود در لیگ برتر و جام حذفی برابر تیم‌های تراکتورسازی و گسترش‌فولاد به پیروزی رسیده که ۴ برد آنها در تبریز رقم خورده بود.

سال گذشته هم پدیده هر دو بازی رفت و برگشت خود را مقابل تراکتورسازی با برتری خاتمه داده و امسال نیز در تبریز برابر تراکتورسازی مساوی کرده است.

اما آمار عجب‌تر شکست‌های تراکتورسازی در لیگ برتر در مشهد است. تراکتورسازی در این رقابت‌ها تا کنون ۵ بار در مشهد به مصاف تیم‌های این شهر رفته است که تمام نتایج خود را واگذار کرده است.

حالا امیر قلعه‌نویی برای شکستن این رکورد به میدان می‌رود، خصوصا که از لحاظ روحی نیز به دلیل برتری ۳ بر صفر در بازی رفت برابر سیاه‌جامگان از وضعیت خوبی برخوردار بوده و برای مدعی قهرمان بودن به تمام امتیازات این بازی نیاز دارد.

تمام نتایج تیم تراکتورسازی در لیگ برتر در شهر مشهد به شرح زیر است:

دوره اول لیگ برتر فوتبال کشور(فصل ۸۱-۱۳۸۰):

ابومسلم مشهد ۲- تراکتورسازی تبریز ۱

دوره هشتم لیگ برتر فوتبال کشور(۸۹-۱۳۸۸):

ابومسلم مشهد ۳- تراکتورسازی تبریز صفر (رای کمیته انضباطی)

دوره چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور(۹۴-۱۳۹۳):

پدیده مشهد ۱- تراکتورسازی تبریز صفر

دوره پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور(۹۵-۱۳۹۴):

پدیده مشهد ۱- تراکتورسازی تبریز صفر

سیاه جامگان مشهد ۲ – تراکتورسازی تبریز ۱