مطالبات مهر و آبان ماه داروخانه‌ها تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود
مطالبات مهر و آبان ماه داروخانه‌ها تا ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا امیر علی روزگار، در خصوص طوماری که مدیران داروخانه‌های استان در خصوص معوقات بیمه منتشر کرده‌اند، اظهار کرد: تامین اجتماعی استان تمامی مطالبات داروخانه‌ها تا پایان شهریورماه سال جاری را پرداخت کرده است. وی افزود: همه ساله همزمان با اتمام سال، تأمین اجتماعی مطالبات داروخانه‌ها تا پایان آذرماه را پرداخت […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا امیر علی روزگار، در خصوص طوماری که مدیران داروخانه‌های استان در خصوص معوقات بیمه منتشر کرده‌اند، اظهار کرد: تامین اجتماعی استان تمامی مطالبات داروخانه‌ها تا پایان شهریورماه سال جاری را پرداخت کرده است.

وی افزود: همه ساله همزمان با اتمام سال، تأمین اجتماعی مطالبات داروخانه‌ها تا پایان آذرماه را پرداخت می‌کند و مابقی در سال پیش رو پرداخت می‌شود که بر این اساس، تنها مطالبات مهر و آبان ماه سال جاری هنوز پرداخت نشده است.

روزگار با بیان اینکه مدیران داروخانه‌ها موظفند مطالبات بهمن ماه سال جاری را تا ۱۲ اسفندماه به این سازمان ارائه کنند، اظهار کرد: پروسه بررسی این مطالبات نیز دو ماه طول می‌کشد و پس از دو ماه مطالبات آنان پرداخت خواهد شد.