خیانت بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس
خیانت بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس

اویاقلیق : تیم پرسپولیس که صدر جدول لیگ برتر ایران را در اختیار دارد ، دیروز در بازی نه چندان جالب ، با نتیجه یک یک مساوی به کار خود در برابر الهلال عربستان پایان داد. در این دیدار که داوری آن ظاهرا باب میل بازیکنان پرسپولیس نبود ، بازیکنان این تیم بارها داور را […]

اویاقلیق : تیم پرسپولیس که صدر جدول لیگ برتر ایران را در اختیار دارد ، دیروز در بازی نه چندان جالب ، با نتیجه یک یک مساوی به کار خود در برابر الهلال عربستان پایان داد.

در این دیدار که داوری آن ظاهرا باب میل بازیکنان پرسپولیس نبود ، بازیکنان این تیم بارها داور را مورد اعتراض قرار دادند که حتی منجر به دریافت کارت زرد برای کمال کامیابی نیا نیز شد.

اما نکته جالب ، واکنش هواداران تیم های ایرانی به ویژه هوادران پرشور تراکتورسازی به نتیجه و داوری این بازی بود که در نوع خود جالب توجه است.

هواداران تیمهای ایرانی که تا به اینجای لیک نسبت به غش کردن داور به سمت تیمهای پایتخت و به ویژه پرسولیس معترض هستند ، از دیشب در فضای مجازی کنایه ها و متلک های زیادی را بار تیم پرسپولیس کرده اند.

 

یکی از این واکنش های کنایه ای و جالب که توسط هوادارن تراکتور در فضای مجازی در حال انتشار است بدین ترتیب می باشد :

در جریان بازی های آسیایی که تیم پرسپولیس ایران میزبان تیم الهلال عربستان در کشور عمان بود ، کنفدراسیون فوتبال آسیا در عملی عجیب و باور نکردنی(!) خیانت بزرگی به پرسپولیس ایران کرد.
این کنفدراسیون با قرار ندادن داوران ایرانی در این بازی، باعث مساوی شدن بازی گردید وگرنه تیم پرسپولیس ایران قرار بود با کمک داور این تیم را ده هیچ ببرد چرا که چندین پنالتی نیز قرار بود در این بازی گرفته شود.