عباسی زیر ذره بین هواداران تراکتور
عباسی زیر ذره بین هواداران تراکتور

  اویاقلیق : در پی حضور سردار آجرلود در برنامه موج فوتبال شبکه سهند و صحبت ای ایشان در مورد مدیران قبلی یاشگاه تراکتورسازی هواداران پر شور این تیم گلایه هایشان را به شکل سوال  از آقای عباسی بیان کردنند : آقای عباسی چرا بدون فسخ قرارداد بازیکنانی مثل حمزه، رمزی و بیکای باشگاه را ترک […]

 

اویاقلیق : در پی حضور سردار آجرلود در برنامه موج فوتبال شبکه سهند و صحبت ای ایشان در مورد مدیران قبلی یاشگاه تراکتورسازی هواداران پر شور این تیم گلایه هایشان را به شکل سوال  از آقای عباسی بیان کردنند :

آقای عباسی چرا بدون فسخ قرارداد بازیکنانی مثل حمزه، رمزی و بیکای باشگاه را ترک کردند تا بعدها با شکایت‌هایشان باشگاه را دچار مشکل کنند؟

چرا درباره جذب حمزه یونس چیزی نمی‌گویید؟

دلال این بازیکن چه کسی بود؟

چرا نمی‌گویید سرمربی تیم بارها خواسته بود قرارداد حمزه و رمزی فسخ شود ولی برخی افراد نزدیک به شما به خاطر سود شخصی خود مانع این کار می‌شدند؟

آقای عباسی چرا نمی‌گویید که وقتی سرمربی تیم این بازیکنان را نمی‌خواست چگونه برای آن‌ها ITC صادر شد و آن‌ها را به عمان بردید؟؟؟

چگونه شد که بعد رفتن شما  حمزه یونس در عرض ۳ ماه خیلی زود شکایت کرد و کار به اینجا رسید درحالی‌که هنوز بازیکنان خارجی زیادی هستند که چندین سال پیش در این تیم بودند و پرونده‌شان هنوز به فیفا نرسیده است.

آقای عباسی اگر این قراردادهای تحمیلی امضا نمی‌شد الان باشگاه با کوله باری از مشکلات روبه‌رو نبود.

یاداشت : هوادار تراکتور