احتمال بازگشت سربازان محروم به ترکیب تراکتورسازی
احتمال بازگشت سربازان محروم به ترکیب تراکتورسازی

اویاقلیق : امید عالیشاه و احمد نوراللهی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی ملحق شده بودند، با محرومیت نماینده تبریز از پنجره نقل و انتقالاتی از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند اما آخرین اخبار حاکی از احتمال بازگشت این دو بازیکن به جمع شاگردان قلعه‌نویی دارد. آنگونه که […]

اویاقلیق : امید عالیشاه و احمد نوراللهی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی ملحق شده بودند، با محرومیت نماینده تبریز از پنجره نقل و انتقالاتی از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند اما آخرین اخبار حاکی از احتمال بازگشت این دو بازیکن به جمع شاگردان قلعه‌نویی دارد.

آنگونه که وکیل حقوقی باشگاه تراکتورسازی عنوان می‌کند عالیشاه و نوراللهی یک روز قبل از صدور رای محرومیت تراکتورسازی قرارداد خود را با تیم تبریزی به ثبت رسانده‌اند و بدین ترتیب شامل این محرومیت نمی‌شوند، لذا تراکتورسازان تلاش می‌کنند تا مجوز حضور این دو بازیکن در تیم خود را اخذ کنند.

سرخ‌پوشان فوتبال تبریز به همین منظور از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) استعلام می‌گیرند و امیدوارند در ادامه لیگ شانزدهم از حضور این دو بازیکن در ترکیب تیم خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ عالیشاه و نوراللهی از روز گذشته به اردوی تیم تراکتورسازی در تهران ملحق شده و اولین تمرین خود را نیز با این تیم انجام دادند.