۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف هتل‌های آذربایجان‌شرقی در تعطیلات نوروز
۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف هتل‌های آذربایجان‌شرقی در تعطیلات نوروز

به گزارش اویاقلیق، مرتضی آبدار ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: با توجه به زیبایی‌هایی شهر تبریز و منطقه آزاد ارس، امسال با شعار نوروز متفاوت به استقبال سال جدید خواهیم رفت و به معرفی مناطق زیبای استان خواهیم پرداخت. وی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس تنها شهر […]

به گزارش اویاقلیق، مرتضی آبدار ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: با توجه به زیبایی‌هایی شهر تبریز و منطقه آزاد ارس، امسال با شعار نوروز متفاوت به استقبال سال جدید خواهیم رفت و به معرفی مناطق زیبای استان خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس تنها شهر جلفا نیست و تا خداآفرین ادامه دارد، گفت: پکیچ چند روزه گردشگری منطقه آزاد ارس شامل شهرهای جلفا، کلیبر و خداآفرین را خواهیم داشت.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به بازدید ۳۸۷ هتل و مراکز خدماتی در سه ماه اخیر افزود: نواقص مشاهده شده تذکر داده شده و تا عید برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه هتل‌های استان تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی خود را شامل مسافران خواهند کرد، افزود: طبق برنامه‌ریزی با آموزش و پرورش قرار شد در صورت پر شدن هتل‌ها، مراکز فرهنگیان هم مورد استفاده قرار گیرد.

آبدار، به ایجاد ۱۵ دفتر استان‌گردی اشاره کرد و گفت: با تهیه نقشه هوشمند و پوشش «وای فای» در سطح شهر، مسافران به راحتی می‌توانند در استان جابه جا شوند.

وی به اخذ آمار لحظه‌ای از راهداری استان اشاره کرد و افزود: از طریق کدهای مشخص شده آمار راهداری و میزان تردد مسافران را در اختیار خواهیم داشت.

آبدار خاطرنشان کرد: نوروز امسال نوروزی متفاوت از جهت مقدمه ورود به تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود و باید خود را محک بزنیم تا نواقص برطرف شود.

فارس