نرخ بلیط برای نوروز ۹۶ هیچ کونه افزایشی ندارد
نرخ بلیط برای نوروز ۹۶ هیچ کونه افزایشی ندارد

به گزارش اویاقلیق، نوروز محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: در پنج محور آمادگی کامل برای ارائه خدمات  داریم و در بخش جابه‌جایی، ۸۰۰ اتوبوس ۱۰۰۰ تاکسی  و ۵۰۰ اتوبوس آماده کرده‌ایم. وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان در بحث لکه‌گیری راه‌های شهری […]

به گزارش اویاقلیق، نوروز محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: در پنج محور آمادگی کامل برای ارائه خدمات  داریم و در بخش جابه‌جایی، ۸۰۰ اتوبوس ۱۰۰۰ تاکسی  و ۵۰۰ اتوبوس آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان در بحث لکه‌گیری راه‌های شهری آمادگی دارد، گفت: منتظر هوای مساعد برای انجام این اقدام هستیم.

رئیس اداره حمل و نقل استان خاطرنشان کرد: ۵۰راهدارخانه با ۸۳۰ راهدار در حال فعالیت بوده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد شد.

وی افزود: نمازخانه‌ها آماده شده و امدادخودرو مجوز گرفته و آمادگی کامل دارند.

محمدی تصریح کرد: مجتمع‌های خدمات‌رفاهی با صدور ۷۰ واحد آماده انجام وظایف خود در نوروز هستند.

وی به ایجاد پایانه‌های مرزی در شهرهای جلفا و «نوردوز» اشاره کرد و افزود: برای ارائه خدمات شهری و مرزی تلاش گسترده در حال انجام است.

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پنج جلسه تشکیل دادیم و اکثریت دستگاه‌ها حضور داشته‌اند، گفت: ۱۱ مصوبه برای نوروز داریم، ارائه کشیک در ایام نوروز در نطر گرفتیم که تمام اصناف کشیک لحا کردند  و از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در پایانه‌ها برای ارائه خدمات حاضر خواهند بود.

وی در خصوص پیش‌فروش بلیط‌های اتوبوس بیان داشت: از اول اسفند ماه به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود که هیچ‌گونه افزایش نرخ در بلیط نوروز نخواهیم داشت.

محمدی با اشاره به موافقت آماده‌سازی ۷۰ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی افزود: از این تعداد ۲۵ باب مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۲۲ مورد در حال ساخت است.

فارس