خیرآباد دومین منطقه سرد کشور در ۲۴ ساعت گذشته بود
خیرآباد دومین منطقه سرد کشور در ۲۴ ساعت گذشته بود

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کردو افزود: آسمان زنجان صاف وقسمتی ابری خواهد بود و وزش باد استان زنجان را فرا می گیرد و توصیه می شود شهروندان زنجانی به علت وزش باد از تردد در ساختمان های نیمه کاره و درختان فرسوده خود […]

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کردو افزود: آسمان زنجان صاف وقسمتی ابری خواهد بود و وزش باد استان زنجان را فرا می گیرد و توصیه می شود شهروندان زنجانی به علت وزش باد از تردد در ساختمان های نیمه کاره و درختان فرسوده خود داری کنند. 

مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: تا اواخر هفته در استان زنجان سامانه بارشی نداریم. 

یاغموری به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان زنجان از امروز تا اواخر هفته هر روز یک الی دو درجه سانتیگراد گرم می شود. 

وی به گرمترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ یاعت گذشته اشاره کرد و گفت: زنجان و قیدار با ۱۴ درجه سانتیگراد سردترین مناطق استان بودند و ایستگاه خیر آباد با ۲۵ درجه سانتیگراد سردترین منطقه در استان و دومین منطقه سرد در کشور بوده است و آببر هم با۱۲ درجه سانتیگراد گرمترین بوده است. 

مدیر کل هواشناسی استان زنجان به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد است که نسبت به دیروز در همین ساعت یک درجه گرم شده است.