صعود شهرداری ارومیه به نیمه‌نهایی/ سایپا به بانک سرمایه رسید
صعود شهرداری ارومیه به نیمه‌نهایی/ سایپا به بانک سرمایه رسید

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، طبق برنامه رقابتهای پلی آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه عصر امروز یکشنبه در سالن الغدیر این شهر، میزبان تیم کاله آمل بود که این دیدار جذاب و نزدیک در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهرداری ارومیه به اتمام رسید. بدین […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، طبق برنامه رقابتهای پلی آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه عصر امروز یکشنبه در سالن الغدیر این شهر، میزبان تیم کاله آمل بود که این دیدار جذاب و نزدیک در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهرداری ارومیه به اتمام رسید. بدین ترتیب تیم برتر میدان راهی نیمه نهایی شد تا در روز ۴ اسفند به مصاف تیم پیکان برود.

تیم کاله این دیدار را خوب و باانگیزه شروع کرد و در ست‌های اول و دوم با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ادامه این تیم میزبان بود که با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۰ به برتری دست یافت و فاتح میدان شد.

در دیگر بازی امروز نیز تیم سایپا عصر امروز در خانه والیبال تهران میزبان تیم صالحین ورامین بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود سایپا به پایان رسید. بدین ترتیب تیم سایپا هم با صعود به نیمه‌نهایی باید به مصاف بانک سرمایه برود. این تیم مدعی تهرانی در ست‌های اول، چهارم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز میدان بود و ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ به حریف واگذار کرد.