اکران خصوصی فیلم «در تاریکی» در تبریز
اکران خصوصی فیلم «در تاریکی» در تبریز

به گزارش اویاقلیق، فیلم کوتاه «در تاریکی» به کارگردانی سعید حاتم خانی و رضا جوانشیر وبا نقش آفرینی فرید ادهمی، مژگان پورخورشیدی و ال آی رمضانی در سالن همایش های مجتمع تفریحی تجاری لاله پارک اکران شد. بهنام بیرامی، تهیه کننده فیلم «در تاریکی» در مورد موضوع فیلم به خبرنگار اویاقلیق گفت:این اثر یک فیلم «نوآر» است […]

به گزارش اویاقلیق، فیلم کوتاه «در تاریکی» به کارگردانی سعید حاتم خانی و رضا جوانشیر وبا نقش آفرینی فرید ادهمی، مژگان پورخورشیدی و ال آی رمضانی در سالن همایش های مجتمع تفریحی تجاری لاله پارک اکران شد.

بهنام بیرامی، تهیه کننده فیلم «در تاریکی» در مورد موضوع فیلم به خبرنگار اویاقلیق گفت:این اثر یک فیلم «نوآر» است که معمولا برای توصیف درام های جنائی استفاده می شود و دارای کیفیت ابهام آمیز و معماگونه است.تم فیلم هم در مورد قضاوت بی جا، سریع و بدون تامل است.
وی در مورد مدت زمان اجرای پروژه افزود: یک ماه مرحله پیش تولید٬ ۲۴ ساعت آفیش تمام وقت در مرحله تولید و یک ماه پس از تولید؛ شامل تدوین٬ صدا گذاری٬ اصلاح رنگ و سایر مراحل مدت زمان کل پروژه بوده است.
بیرامی افزود: فیلمنامه فیلم کوتاه « در تاریکی» به نگارش آقای «رضا جوانشیر » در آمد و جهت ارائه در جشنواره فیلم ۱۰۰ وارد مرحله پیش تولید شد. اما به دلیل صلاحدید کارگردانان و تهیه کننده٬ تصمیم بر تبدیل به فیلم کوتاه شد. انتخاب عوامل توسط تهیه کننده آغاز و قرارداد عوامل توسط مدیر تولید بسته شد و مراحل پیش تولید و تولید آغاز شد. مشکلاتی مانند انتخاب لوکیشن و سایر مشکلات پیش تولید وجود داشت که با الطاف الهی و همکاری و همدلی عوامل فیلم به نحو احسن رفع و رجوع گردید و کار با موفقیت به پیشرفت خود ادامه داد.
بیرامی در جواب به سوال خبرنگار اویاقلیق، مبنی بر چرایی ورود به این عرصه گفت: امروز تاثیر رسانه و سینما بر همگان واضح و مبرهن است. ارضای دغدغه بنده و امثال بنده در مورد ادای دین به جامعه و تاثیر مثبت در جامعه اسلامی و ایرانی میسر نیست مگر با ورود به این عرصه و کار و تلاش جهادی همراه با تخصص.


وی در ادامه افزود: چند وقتی است که روح تازه ای به کالبد سینمای استان دمیده شده و پیشرفت های خوبی حاصل شده است. فیلم «ائو» به کارگردانی استاد یوسف نژاد که به جشنواره فجر امسال راه یافت، نوید روزهای خوشی به سینمای استان می دهد که به امید خدا حتما شاهد موفقیت های روزافزون هنرمندان استانمان خواهیم بود.

بیرامی در پایان گفت: از کارگردانان و همه عوامل فیلم که در قالب گروهی حرفه ای به نام «ایشیق» گرد هم آمدند و ما را در این پروژه یاری نمودند و از همه هنرمندان٬ سینماگران و هنر دوستان استان که با راهنمائی ها و دلگرمی هایشان، چراغ راه ما شدند تقدیر و تشکر می کنم.

گزارش از : حسن محمودی