ماشین‌سازی در تبریز برابر نفت تهران شکست خورد
ماشین‌سازی در تبریز برابر نفت تهران شکست خورد

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس ، در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز عصر امروز میزبان نفت تهران بود که این بازی در پایان با دو گل به سود تیم مهمان به اتمام رسید. نیمه اول بازی متعادلی هر دو تیم به نمایش گذاشتند اما تیم نفت از فرصت به دست […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس ، در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز عصر امروز میزبان نفت تهران بود که این بازی در پایان با دو گل به سود تیم مهمان به اتمام رسید.

نیمه اول بازی متعادلی هر دو تیم به نمایش گذاشتند اما تیم نفت از فرصت به دست آمده خود در دقیقه ۲۰ نهایت استفاده را کرده و توسط محمد قاضی به گل دست یافت.

نیمه دوم ماشین‌سازی بازی را هجومی‌تر آغاز کرده و موقعیت‌های گلی نیز برای بازیکنان این تیم به وجود آمد، اما فرصت‌های به دست آمده برای میزبان ثمری در برنداشت تا دقیقه ۶۷ ایگور پراهیچ گل دوم تیم نفت تهران به ثمر رساند. گل اول نفت نیز با پاس ایگور به ثمر رسید تا وی ستاره این بازی باشد.

در دقایق باقیمانده تیم ماشین‌سازی برابر جبران گل‌های خورده به دروازه مهمان حمله‌ور شد و یک بار با شوت پیام صادقیان و یک بار با ضربه قاسمی‌نژاد دروازه نفت را تهدید کردند که ثمری برای تیم میزبان در برنداشت.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به تیم نفت تهران به اتمام رسید.

حمید حاج‌ملک داور این مسابقه پیام صادقیان از تیم ماشین‌سازی و علیرضا عزت کرامت، محمد دانشگر و میلاد فراهانی با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد.

با این نتیجه تیم نفت تهران ۳۲ امتیازی شده و ماشین‌سازی نیز ۱۳ امتیازی باقی ماند.

بازی رفت دو تیم در تهران نیز با نتیجه دو بر یک به سود نفت به اتمام رسیده بود.