فیلم مستند «شبیه خودش» در منطقه آزاد ارس اکران می‌شود
فیلم مستند «شبیه خودش» در منطقه آزاد ارس اکران می‌شود

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا ، حسن میلانی با اعلام این خبر افزود: اکران فیلم مستند « شبیه خودش» روز یکشنبه یکم اسفند ماه سال جاری در محل سالن حکیم نباتی سایت اداری منطقه آزاد ارس را ساعت ۱۴:۳۰ اکران می شود. وی با بیان اینکه حضور برای تمامی علاقمندان در این برنامه […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا ، حسن میلانی با اعلام این خبر افزود: اکران فیلم مستند « شبیه خودش» روز یکشنبه یکم اسفند ماه سال جاری در محل سالن حکیم نباتی سایت اداری منطقه آزاد ارس را ساعت ۱۴:۳۰ اکران می شود.

وی با بیان اینکه حضور برای تمامی علاقمندان در این برنامه آزاد است، ادامه داد: در این مراسم حاج مهدی خادم آذریان مداحی خواهند کرد و در ادامه از خانواده این شهید مدافع حرم تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: «شبیه خودش» مروری بر زندگی شهید مدافع حرم، حامد جوانی است؛ جوانی که به شهید ابوالفضلی شهرت یافت و دو دست و دو چشم خود را فدای حضرت زینب(س) کرد.

میلانی اظهار کرد: «حامد» جوانی بود که بهره جوانی اش را در راه اسلام و صیانت از خاندان اهل بیت علیهم اسلام دید.

وی در خصوص عوامل این فیلم گفت: فیلم مستند «شبیه خودش» به نویسندگی و تدوین گری سید محمد امین بهکار می باشد و فاطمه رشتبریان؛ دستیار کارگردان، سید محمد امین بهکار و میلاد زاده باقر؛ گروه تصویربرداری، زهرا میرزا محمدی؛ صدابردار، مرضیه افشان؛ مدیر صحنه و ریحانه پرتوی به عنوان منشی صحنه در این فیلم همکاری داشته اند.