وزیر راه یکشنبه هفته آینده استیضاح می شود
وزیر راه یکشنبه هفته آینده استیضاح می شود

به گزارش اویاقلیق، در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی، استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد. متن کامل استیضاح به شرح زیر است: «استیضاح عباس آخوندی که طی نامه شماره د ۹۴/۵۲ مورخ ۹۵/۱۱/۲۶ کمیسیون عمران پس از بررسی‌های لازم مطابق ماده ۲۳۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با […]

به گزارش اویاقلیق، در ابتدای جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی، استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شد.

متن کامل استیضاح به شرح زیر است:

«استیضاح عباس آخوندی که طی نامه شماره د ۹۴/۵۲ مورخ ۹۵/۱۱/۲۶ کمیسیون عمران پس از بررسی‌های لازم مطابق ماده ۲۳۳ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با تعداد ۳۴ امضای نمایندگان محترم تقدیم هیأت رئیسه مجلس گردیده که اعلام وصول می‌شود.

مطابق ماده ۲۲۵ آئین‌نامه داخلی مجلس، وزیر محترم حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.»

رئیس مجلس در این مورد گفت : با توجه به اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شده و مجلس باید این استیضاح و بررسی بودجه ۹۶ را با هم تنظیم کند، لذا با آقای آخوندی این موضوع را اطلاع دادیم و ایشان به مجلس نامه نوشته و گفته است که اختیار آن را به رئیس مجلس می‌دهم.

لاریجانی افزود: ما هم در هیأت رئیسه تصمیم گرفتیم که یکشنبه هفته آینده ابتدا استیضاح آقای آخوندی بررسی شود و سپس وارد بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ شویم تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و هر دو موضوع را بررسی کنیم.