بیش از ۴۰۰۰ مدیر مدرسه آموزش‌های پدافند غیرعامل را سپری کردند
بیش از ۴۰۰۰ مدیر مدرسه آموزش‌های پدافند غیرعامل را سپری کردند

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، احمد جهانسری در نشست کمیته پدافند غیر عامل استان گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پدافند غیرعامل ارزشمندی در مقابله با توطئه‌های دشمن بود . وی خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف فعالیت می کند که گفتمان و فرهنگ سازی از اهم موارد […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، احمد جهانسری در نشست کمیته پدافند غیر عامل استان گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پدافند غیرعامل ارزشمندی در مقابله با توطئه‌های دشمن بود .

وی خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف فعالیت می کند که گفتمان و فرهنگ سازی از اهم موارد بوده و آموزش و پرورش در این بحث مساعدت شایان توجهی داشته است .

جهانسری گفت: پدافند غیر عامل مربوط به بخش و یا گروه خاصی نیست و همه باید در جهت تحقق اهداف این مهم تلاش نموده  خود را مسئول بدانند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: از سال ۷۹ تاکنون در عرض ۱۷ سال بیش از ۳۸ میلیون نفر ساعت دوره برای کارکنان انجام پذیرفته است .

صمد صمدیان ادامه داد: امروز مخاطبان انگیزه ای برای مفصل خوانی ندارند و ضرورت دارد که جهت جذب مخاطبین و بهره بهینه از منابع، مطالب را در بخشهای کوتاه ارائه نماییم .