اویاقلیق : استقلال با راهنمائی قلعه نوئی، از بحران خارج شد. رمز خروج از بحران استقلال را درد و کلمه در گوشی ژنرال به منصوریان ، میتوان تصورکرد. پاکسازی بازیکن سالاری و یا همان مهار رحمتی! استقلال از بحران خارج شد و نهایتا تا بوی تیم مورد حمایت فدراسیون را بدجوری شکست! شکستی که هواداران […]

اویاقلیق : استقلال با راهنمائی قلعه نوئی، از بحران خارج شد. رمز خروج از بحران استقلال را درد و کلمه در گوشی ژنرال به منصوریان ، میتوان تصورکرد. پاکسازی بازیکن سالاری و یا همان مهار رحمتی!

استقلال از بحران خارج شد و نهایتا تا بوی تیم مورد حمایت فدراسیون را بدجوری شکست!
شکستی که هواداران تراختور را بیش از استقلالی ها خوشحال و به قهرمانی امیدوار کرد.
در این روز یار سیزدهم پرسپولیس از قبل قهرمان هم ،نتوانست عرض اندام کند و مجبوربه داوری بیطرفانه شد!

******

الیس الصبح بقریب.
آیا صبح پیروزی نزدیک نیست؟

بی شک ، پیروزی در انتظار هواداران تراختور است، بشرطی که :

هواداران ناظر مدیریت و سرمربیگری تیم باشند!

مسلما هواداران نمیتوانند، مدیر عامل یا سرمربی باشند، اما میتوانند به عملکرد آنها رای بدهند و راه راست و کج را برای آنهانشان دهند!
بارها گفته ایم که بجای حمایت از اشخاص، از عملکرد مثبت آنها حمایت کنیم!
سرمربیی که درد و درمان درد تیم دیگر را میداند و راه معالجه نشان میدهد، بایستی بفکر درمان ضعف تاکتیکی تیم خودش هم باشد و خود نیز از فکر و نظر افراد دلسوز و صاحب نظر استفاده کند!

متاسفانه، ما خیال میکنیم که اگر از فردی مسئول در تیم، انتقادکنیم، میشود دشمنی با تراختور و عدم حمایت از تیم!
مسئولان تیم از همین نقطه ضعف هواداران استفاده میکنند و نهایتا کار را بجائی میرسانند که هواداران مجبوربه حیا کن رهاکن ،شوند!

کاری کنیم که نیازی به حیا و رها نداشته باشیم و بموقع و قبل از فوت وقت، تذکرات خود را به مسئولان بدهیم تا آنها از غفلت ما سوء استفاده نکنند!

سعیدی نماینده تبریز در مجلس و عضو سابق هیات مدیره تراختور که ازحامیان تراختور بوده، مصاحبه ای را کرده اند که قسمتی از آن چنین است و نتیجه گیری بعهده هواداران :

« سعیدی درباره سکوت مسئولان باشگاه تراکتورسازی در خصوص اتفاقات رخ داده اذعان داشت: متاسفانه مسئولان باشگاه برخلاف انتظار با نماینده‌های ملت تعامل خوبی نداشتند و از ظرفیت آنان استفاده نکردند. بنده از همان روز اعلام خبر محرومیت تراکتورسازی به جد پیگیر برقراری تماس با آقای آجرلو بودم که پاسخگو نبودند به خصوص اینکه باشگاه در گذشته نیز برای رسیدگی به وضعیت پرونده مفتوح بازی نفت نیز که در کمیسیون اصل ۹۰ و فرهنگی باز است ما را به شکل مناسبی همراهی نکرد» 

یاداشت : ساوالان – اردبیل