۱۱۰۰۰ کتاب به مجموعه کتابخانه های آذربایجان شرقی افزوده شد
۱۱۰۰۰ کتاب به مجموعه کتابخانه های آذربایجان شرقی افزوده شد

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، شهرام خدایی با اعلام این خبر افزود: این کتاب‌ها از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و چند سازمان دیگر به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهداء شده بود که به همراه منابع موجود در مرکز مبادله کتاب استان در سطح کتابخانه‌ها توزیع شد . وی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا، شهرام خدایی با اعلام این خبر افزود: این کتاب‌ها از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و چند سازمان دیگر به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهداء شده بود که به همراه منابع موجود در مرکز مبادله کتاب استان در سطح کتابخانه‌ها توزیع شد .

وی افزود: منابع توزیع شده دارای تنوع موضوعی بوده اما بیشترین کتاب این بسته ارسالی مربوط به منابع استان شناسی است.

خدایی خاطر نشان کرد: بیش از پیش با ترویج سنت حسنه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی بخشی از منابع مورد نیاز کتابخانه ها را تأمین کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو میلیون و ۵۰۰ هزار کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته و کمک خیرین سعی بر این است که در کوتاه مدت شرایطی ایجاد شود که برای هر نفر از جمعیت چهار میلیون نفری استان حداقل یک کتاب در مجموعه کتابخانه های عمومی استان مجموعه سازی و سازماندهی شود.