انتصاب رئیس ستاد و مسؤولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان تبریز
انتصاب رئیس ستاد و مسؤولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان تبریز

به گزارش اویاقلیق، رحیم شهرتی‌فر فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تبریز طی احکام جداگانه‌ای رئیس و مسؤولان کمیته‌های مختلف این ستاد را منصوب کرد. در این احکام با اشاره به لزوم رعایت بی‌طرفی و امانتداری از رای مردم بر تلاش همه جانبه کمیته‌ها در راستای برگزاری انتخابات قانونی و سالم تاکید شده است. […]

به گزارش اویاقلیق، رحیم شهرتی‌فر فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تبریز طی احکام جداگانه‌ای رئیس و مسؤولان کمیته‌های مختلف این ستاد را منصوب کرد.

در این احکام با اشاره به لزوم رعایت بی‌طرفی و امانتداری از رای مردم بر تلاش همه جانبه کمیته‌ها در راستای برگزاری انتخابات قانونی و سالم تاکید شده است.

در احکام جداگانه‌ای سعید برزگر رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز، موسی شعفی جانشین رئیس و دبیر ستاد انتخابات شهرستان، احمد اسدی عضو ستاد و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، محمدباقر پورعلی عضو ستاد و مسؤول ستاد اجرایی، جلال آهویی عضو ستاد و مسؤول کمیته امنیتی و انتظامات، اسماعیل آذرگون عضو ستاد و مسؤول کمیته فناوری اطلاعات، اسماعیل آریانخواه عضو ستاد و مسؤول کمیته آموزش، یونس پورتقی عضو ستاد و مسؤول کمیته حقوقی و شکایات، مهدی قلیپور مسئول دفتر رئیس‌ هیئت اجرایی و میکائیل نظری عضو ستاد و مسؤول کمیته اطلاع رسانی منصوب شدند.