امضاء تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
امضاء تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی به منظور ارتقاء سطح علمی،فرهنگی و تربیتی دانش آموزان تحت پوشش تفاهم نامه همکاری امضا کردند. محمد کلامی، مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این تفاهم […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی به منظور ارتقاء سطح علمی،فرهنگی و تربیتی دانش آموزان تحت پوشش تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

محمد کلامی، مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این تفاهم نامه با موضوع مشارکت در طراحی و اجرای فعالیت های آموزشی برای خانواده های تحت حمایت منعقد شده است، گفت: بالا بردن سطح علمی، هنری، ادبی و ترویج فعالیت های فرهنگی در بین کودکان و نوجوانان تحت حمایت مهم ترین هدف از امضاءاین تفاهم نامه است.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه از زمان امضاء برای همکاری های مشترک به مدت نامحدود منعقد شده است،تصریح کرد: مشارکت در تهیه و اهداء جوایز، فراخوان هنری، ادبی و تحت پوشش قرار دادن کودکان و نوجوانان بی بضاعت عضو کانون و فراهم کردن شرایط خرید کالاهای تولیدی مددجویان از جمله تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

کلامی با بیان اینکه تفاهم نامه بین کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان نیازمند منعقد شد،خاطرنشان کرد: معرفی مربیان مجرب برای دورهای آموزشی، اهداء کتاب، لوازم التحریر و بازی های فکری در مراکز کانون، برگزاری کارگاه های هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان تحت حمایت و عضویت سالیانه کودکان و نوجوانان در مراکز کانون از مهم ترین تعهدات کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان براساس این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای اساسی این نهاد برای توانمندی خانواده‌ها ارائه آموزش‌های فردی و گروهی به مددجویان است، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبب می‌شود تا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از هر لحاظ ارتقاء یابد.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و برگزاری کارگاه‌های مشاوره تحصیلی از جمله خدمات کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان است، تاکید کرد: این خدمات با هدف توانمند سازی فکری و فرهنگی افراد تحـت پوشش و ارتقاء کرامت انسـانی و عزت نفس خانواده ها و ایجاد نشاط اجتماعی ارائه می شود.