قلعه‌نویی:تراکتورسازی یک پای بازی‌های قشنگ است / به فشارهای روحی عادت کردم
قلعه‌نویی:تراکتورسازی یک پای بازی‌های قشنگ است / به فشارهای روحی عادت کردم

اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی چهار بر یک تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن، با تسلیت ایام فاطمیه در جمع خبرنگاران گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. به نتیجه کاری ندارم اما فکر می‌کنم تراکتورسازی یک پای بازی‌های قشنگ است. وی گفت: دیدار مقابل ذوب‌آهن از تماشایی‌ترین مسابقات لیگ بود. در هفته گذشته نیز حتی زمانی […]

اویاقلیق : امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی چهار بر یک تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن، با تسلیت ایام فاطمیه در جمع خبرنگاران گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. به نتیجه کاری ندارم اما فکر می‌کنم تراکتورسازی یک پای بازی‌های قشنگ است.

وی گفت: دیدار مقابل ذوب‌آهن از تماشایی‌ترین مسابقات لیگ بود. در هفته گذشته نیز حتی زمانی که ما مغلوب پرسپولیس شدیم گفتم که فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. خدا را شاکرم که در این شرایط سخت توانستیم ۳ امتیاز دیدار را کسب کنیم. دیدار با ذوب‌آهن برای ما فقط از اهمیت ۳ امتیازی برخوردار نبود و می‌توانست موقعیت روحی و روانی ما را بهبود بخشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم بزرگی است و در این دیدار نیز موقعیت‌های گلزنی داشتند و در برخی اوقات خوش‌شانس بودیم. باید به جوانان تراکتورسازی تبریک گفت که با جان و دل جنگیدند و این مسئله نیازمند قدردانی است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای در طول هفته گذشته انجام داد که شاگردانش شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند، گفت: بعد از بازی با پرسپولیس ما سعی کردیم روی مسائل روحی و روانی کار کنیم و به مسائل فنی کاری نداشته باشیم. دیروز نیز در نشست خبری گفتم که همه تیم‌های لیگ برتر آرزوی داشتن بازیکنان تراکتورسازی را دارند.

وی ادامه داد: امروز منیت‌ها در زمین حضور نداشتند و اسم‌ها بازی نکردند. امروز جوانان ما از جان و دل مایه گذاشتند و در شرایط خوب بدنی فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: در ۳۶ سال حضور خود در فوتبال هیچ‌وقت چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. ما بعد از این برد فقط تا فردا فرصت خوشحالی داریم و از فردا باید برای دیدار آینده خود تلاش کنیم.

قلعه‌نویی در مورد مصدومیت ابراهیمی گفت: از او خیلی تشکر می‌کنم و از حالا درمان او را شروع کرده‌اند. ضربه به استخوان ابراهیمی خورد و امیدوارم اتفاق خاصی رخ نداده باشد.

وی درباره اینکه تیم او در خانه خوب نتیجه نگرفته بود و در خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گرفت، اظهار داشت: من گفتم زمانی که تیم داشتیم، زمین نداشتیم و بعد که زمین داشتیم، هوادار نداشتیم. پس از آن هم این حاشیه‌ها برای ما به وجود آمد و نتوانستیم بازیکن بگیریم. به نظرم ما در بازی‌های داخل خانه هم خوب بازی می‌کردیم و باید پیروز می‌شدیم، اما متأسفانه نتایج را از دست دادیم. باید از مسئولان تشکر کنم و به نظرم زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) در نتایج فعلی ما تأثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که به چه روشی توانست ذوب‌آهن را با نتیجه پرگل شکست بدهد، خاطرنشان کرد: تیمی که مقابل ما قرار گرفته بود، از تاکتیکی‌ترین تیم‌های ایران است. ما تلاش کردیم مقابل ذوب‌آهن نتیجه خوبی بگیریم و همین که نظم خاصی داشتیم و حتی در دقایق پایانی هم گل زدیم، یعنی شرایط‌مان خوب است.

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا مصدومان تیمش که اکنون به ترکیب بازگشته‌اند شرایط آرمانی داشتند یا نه، گفت: به نظرم محمد ایرانپوریان و شهرام گودرزی که تازه از بند مصدومیت رها شده‌اند، امروز از بهترین بازیکنان ما بودند. هر بازیکنی مصدوم می‌شود، پس از بازگشت زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی برسد. باید از اخباری هم تشکر کنم که با وجود مصدومیت از ناحیه زانو بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص اینکه آیا از تعویض‌های تیمش رضایت داشته یا نه، اظهار داشت: آنهایی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند، بازیکنان جوان ما و جزو سرمایه‌های تراکتورسازی هستند که رفته رفته بهتر می‌شوند. تهامی بازیکن جوانی است که به آینده او امیدواریم و شریفی هم که به بازی آمد، خواسته‌های ما را اجرا کرد و از تعویض‌ها راضی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من به فشارهای روحی عادت کردم و آنها را تحمل می‌کنم حتی زمانی که تیم ملی را تحویل گرفتم دوستان چندین مقاله علیه من نوشتند. من حاضر شدم تیمی را تحویل بگیرم که مدیر نداشت و وضعیتش هم کاملاً نامشخص بود. در آن مقطع در فدراسیون فوتبال جنگ بین دو جناح سیاسی بود. زمانی که کار برای خدا باشد شما فراز و نشیب‌های زیادی را خواهید دید اما ما تلاشمان را می‌کنیم و این را به خوبی می‌دانیم که نتیجه دست خداست.