هفته بیست و یکم لیگ برتر / تبریز ۷ – اصفهان ۱
هفته بیست و یکم لیگ برتر / تبریز ۷ – اصفهان ۱

  اویاقلیق : هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی شروع شده که تیم های تبریزی مقابل تیم های اصفهانی قرار گرفتند تیم ماشین سازی در روز به یاد ماندنی خود پنج شنبه هفته گذشته در رویارویی خود با تیم سپاهان اصفهان این تیم را سه بر صفر در اصفهان شکست داد تا امیدوار به […]

 

اویاقلیق : هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی شروع شده که تیم های تبریزی مقابل تیم های اصفهانی قرار گرفتند

تیم ماشین سازی در روز به یاد ماندنی خود پنج شنبه هفته گذشته در رویارویی خود با تیم سپاهان اصفهان این تیم را سه بر صفر در اصفهان شکست داد تا امیدوار به بازی های آینده خود داشته باشد . ماشین سازی با این برد سیزده امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول قرار گرفت . این تیم در هفته بیست و دوم جمعه ۲۹ بهمن مقابل نفت تهران قرار خواهد گرفت .

سرخ پوشان آذربایجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی به میدان رفتند .

این دیدار امروز راس ساعت ۱۵ با حضور هواداران پرشور تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار گردید که در نهایت تراکتورسازی چهار بر یک توانست ذوب آهن اصفهان را شکست دهد ، گل های این دیدار را محمد ایرانپوریان (۶ – پنالتی)، ادینیو (۳۱) ، محمد ابراهیمی (۳۹) و مهدی کیانی (۳+۹۰) برای تراکتورسازی و مهدی رجب‌زاده (۳۵) برای ذوب‌آهن به ثمر رساندند.

تراکتورسازان با این نتیجه چهل و یک امتیازی شدند و در رده دوم جدول قرار گرفتند و منتظر لغزش پرسپولیسی ها دربی تهران می مانند . این تیم روز ۲۹ بهمن در مشهد مقابل سیاه جامگان قرار خواهد گرفت .