آیا تا به حال معنى هوادارى یک تیم فوتبال را براى خود بازگو کرده اید ؟
آیا تا به حال معنى هوادارى یک تیم فوتبال را براى خود بازگو کرده اید ؟

اویاقلیق : افرادى که تا امروز خود را هوادار تراختور معرفى کرده اند و چندین سال در تمامى شرایط پشت تیمشان بوده اند ! آیا تا کنون به سایر لیگهاى جهان و تیمهاى حاضر در آنها دقت کرده اند ؟ بعد از ٨ سال حضور در سطح اول لیگ کشور امروز زمان مناسبى است که […]

اویاقلیق : افرادى که تا امروز خود را هوادار تراختور معرفى کرده اند و چندین سال در تمامى شرایط پشت تیمشان بوده اند ! آیا تا کنون به سایر لیگهاى جهان و تیمهاى حاضر در آنها دقت کرده اند ؟

بعد از ٨ سال حضور در سطح اول لیگ کشور امروز زمان مناسبى است که با نگاه دیگرى به وضعیت هوادارى خود دقت کنیم !

میلیاردها نفر هوادار تیمهاى مختلف جهان هستند آیا همه ى آنها طعم قهرمانى را چشیده اند ؟

آیا تا کنون هوادار تیمى به بهانه ى قهرمان نشدن تیم محبوبشان ، تیم خود را عوض کرده است ؟

در واقع میتوان گفت اگر زمین و آسمان تار و مار شود هرگز هوادار “آث میلان ” به علت اینکه یوونتوس با ۵٧ امتیاز صدر نشین لیگ سرى آ است ، تیم خود را که با هفده امتیاز اختلاف در رده ٧ جدول است رها نمى کند !

این یک قانون است ، تو هوادار تیم خودت هستى ! تیمى که دوستش دارى ! تیمى که حتى اگر به هر دلیلى نتواند کاپ قهرمانى را به دست آورد ! تعویضى در کار نیست ! نا امیدى ممنوع است ! جاده یک طرفه میباشد !

اگر قرار باشد مردم جهان فقط هوادار تیمى باشند که قهرمان میشود و متمول است که اکنون باید در اسپانیا همه ى مردم هوادار رئال مادرید و بارسلونا بودند !

هواداران تراختور  نیز هوادار تراختور آذربایجان هستند و جزو معدود تیمهاى جهانى هست که با انگیزه هاى مختلفى ازجمله نگاه سیاسى ، مدنى ، ملى ، هویتى ، قومى و زبانى و منطقه اى توانسته میلیونها هوادار در جاى جاى جهان را به خود جذب کند !

تا دیروز که کورس قهرمانى گرم بود ، خیلى ها زمین و زمان را به هم دوخته بودند ، دو تا تساوى ، یک باخت کافى بود میزان عشقشان را محک بزنند !

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور پرچمی