پیش بازی تراکتورسازی – ذوب‌آهن
پیش بازی تراکتورسازی – ذوب‌آهن

اویاقلیق : تراکتورسازی در روزهای سختی به سر می برد. محرومیت از نقل و انتقالات و استفاده از بازیکنان جدیدش از یک طرف و باخت سه-صفر برابر پرسپولیس در طرف دیگر. قرمزهای تبریزی حالا ۹ امتیاز از پرسپولیس عقب افتادند و برای رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی دارند البته اگر قرار باشد چهار بازی […]

اویاقلیق : تراکتورسازی در روزهای سختی به سر می برد. محرومیت از نقل و انتقالات و استفاده از بازیکنان جدیدش از یک طرف و باخت سه-صفر برابر پرسپولیس در طرف دیگر.

قرمزهای تبریزی حالا ۹ امتیاز از پرسپولیس عقب افتادند و برای رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی دارند البته اگر قرار باشد چهار بازی ابتدایی تراکتورسازی در نیم فصل دوم سه-صفر به سود رقبا شود این تیم باید تنها برای کسب سهمیه بجنگد. به هر ترتیب تراکتورسازی دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.

ذوب آهن هم هفته قبل شکست بدی را متحمل شد و در خانه یک-صفر به صبا باخت. این تیم با آن باخت رتبه سوم را از دست داد و فردا این فرصت را دارد تا با برد در تبریز قبل از داربی به رده سوم برگردد.

این دو تیم برای کسب نایب قهرمانی رقابت دارند و بازی فردا دیداری مهم برای هر دو خواهد بود.

امیر قلعه نویی فردا فرزاد حاتمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، محسن بنگر هم از سوی قلعه نویی فعلا کنار گذاشته شده است.

ذوب آهن اگر این بازی را ببرد به دو امتیازی تراکتورسازی می رسد. تراکتور هم اگر به پیروزی برسد خیالش از بابت دومی راحت خواهد شد. تراکتور چند هفته ای است که در تبریز برنده نشده است.

نتیجه بازی رفت: ذوب‌آهن یک – تراکتورسازی ۲

محروم: فرزاد حاتمی(تراکتورسازی)

آخرین نتایج در لیگ: پرسپولیس ۳- تراکتورسازی صفر، ذوب‌آهن صفر- صبا یک.

جایگاه در جدول در پایان هفته بیستم: تراکتورسازی با ۳۸ امتیاز دوم، ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز چهارم.

پنج بازی آخر:

ذوب‌آهن: باخت، مساوی، برد، مساوی، برد

تراکتورسازی: باخت، مساوی، برد، مساوی، برد

بهترین بازیکن:

ذوب‌آهن: علی همام ، ۲،۸۱، دوازدهم

تراکتورسازی: محمد ایران‌پوریان،۲،۷۵، هشتم

بهترین گلزن:

تراکتورسازی: فرزاد حاتمی (۶گل)

ذوب‌آهن: مرتضی تبریزی(۹گل)

تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی – علی میرزابیگی – هادی طوسی – شاهو اصلانی – ناظر: نادر جعفری