محدودیتهای ترافیکی تبریز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن
محدودیتهای ترافیکی تبریز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن

به گزارش اویاقلیق، سرهنگ ناصر میکائیلی روز پنجشنبه اعلام کرد: این محدویت ها در میدان دانشسرا به سمت سه راهی خاقانی و امام، میدان شهدا به سمت ساعت، میدان نماز به سمت چهار راه شریعتی، میدان فلسطین به سمت باغ فجر، میدان قونقا به سمت مصلی، تقاطع والمان شریعتی به سمت پشت مصلی خواهد بود. […]

به گزارش اویاقلیق، سرهنگ ناصر میکائیلی روز پنجشنبه اعلام کرد: این محدویت ها در میدان دانشسرا به سمت سه راهی خاقانی و امام، میدان شهدا به سمت ساعت، میدان نماز به سمت چهار راه شریعتی، میدان فلسطین به سمت باغ فجر، میدان قونقا به سمت مصلی، تقاطع والمان شریعتی به سمت پشت مصلی خواهد بود.
همچنین این محدودیت از کوچه ارک به سمت مصلی، تقاطع هفده شهریور طالقانی به سمت مصلی، تقاطع باغشمال به سمت میدان ساعت و تقاطع بهشتی به سمت میدان ساعت اعمال خواهد شد.
بر این اساس از ساعت ۱۲ امشب /پنجشنبه/ در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی خودرو توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور منتقل خواهند شد.
حرکت خودروها در مسیرهای اعلام شده از ساعت ۶ صبح ۲۲ بهمن، تا اتمام راهپیمایی و مراسم ممنوع است.
سرهنگ میکائیلی با اعلام اینکه شرکت کننده ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید وسیله نقلیه شخصی خود را در خیابان های خارج از مسیر محدودیت و در محل مناسب پارک کنند، از مردم همیشه در صحنه تبریز خواست از وسائل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند.
وی با اعلام اینکه تردد هر گونه موتورسیکلت و دوچرخه در محدوده طرح ممنوع است، گفت:
جهت رفاه حال شرکت کنندگان در راهپیمایی، اتوبوس های شرکت واحد در مسیرها و خیابان های منتهی به طرح آماده ارائه سرویس خواهند بود.
سرهنگ میکائیلی با قدردانی از همشهریان قانونمند و همکاری رانندگان جهت اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی، اظهارکرد: این همکاری موجب برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم می شود.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز از ساعت ۱۰ صبح از محلات و مساجد به سمت میدان نماز محل تجمع بزرگ راهپیمایی کنندگان آغاز می شود.