واکنش علیرضا نوین به اظهارات شهردار تبریز
واکنش علیرضا نوین به اظهارات شهردار تبریز

اویاقلیق: علیرضا نوین در صفحه شخصی فیس بوک خود آورده است: دیروز ١٨ بهمن چند نفر از دوستان اصحاب رسانه برام زنگ زدند و می گفتند شهردار تبریز در مصاحبه فجریه و سال پایانی مدیریت اش مدعی شده که ٣۵٠ میلیارد تومان از بدهی سهه پروژه دوره قبل را پرداخت کرده و ١٠٠ میلیارد تومان […]

اویاقلیق: علیرضا نوین در صفحه شخصی فیس بوک خود آورده است: دیروز ١٨ بهمن چند نفر از دوستان اصحاب رسانه برام زنگ زدند و می گفتند شهردار تبریز در مصاحبه فجریه و سال پایانی مدیریت اش مدعی شده که ٣۵٠ میلیارد تومان از بدهی سهه پروژه دوره قبل را پرداخت کرده و ١٠٠ میلیارد تومان هم از پروژهای مشارکتی گذشته را که دردادگاه پروونده قضایی داشته  گره گشایی کرده و از همه مهمتر بودجه  ١٢٠٠ میلیاردی سال  ٩٢ رابا زحمات مدیریتی اش دربودجه سال ٩۶ به ٢۴۵٠ میلیارد رسانده است و اصرار داشتتد نظر من را جویا شوند.

وی در ادامه آورده است: من هم با خنده گفتم خدا قوتشون بدهد که هم سهام شهرداری را در پروژهای لاله پارک و پاساژ زیرزمینی فلکه بزرگ ولیعصر و بانک شهر و شهرک مبل و ده ها املاک و پروژه های مشارکتی که بالغ بر موارد مورد ادعای آقای شهردار متخصص ما می باشد می فروشند وهم برای اداره شهر وام های چند صد میلیاردی دریافت و شهروندان عزیز را برای سالیان متمادی وامدار می کنند .

نوین در ادامه می گوید: البته من مشکلات مالی شهرداری تبریز را به خاطر رکود ساخت و ساز و کاهش درآمد و اضافه شدن چند هزار میلیاردی بودجه های جاری و افزایش پرسنل جدیدالورود  و هزینه های کلان که در اخبار صحن علنی شورای شهر از زبان اعضای شورا به گوشمان می رسد را به خوبی درک می کنم  که فشارهایی در مجموعه برای بیان این مطالب  وجود دارد .

وی در پایان اضافه کرده است:  در آخر گفتم در تعجب ام که یک نفر از اعضای شورای دوره قبل سوم؛ نیست که بگوید آقای شهردار بودجه ای که ما برای سال ٩٢ در دوره قبل تصویب کردیم و به فرمانداری ارسال شد ٢٢۵٠ میلیاردتومان بود نه ١٢٠٠ میلیارد تومان. راستی چرا برخی مدیران برای توجیه ضعف ها و ناکارآمدی های مدیریتی خود در امار دست کاری کرده و جو بی اعتمادی ایجاد می کنند ؟ به دوستان گفتم نگران نباشید این روزها هم می گذرد و اتفاقات این دوره شورا و شهرداری  مخصوصا در سال ٩۵ در تاریخ  مدیریت شهری تبریز و شهر اولین ها ثبت خواهد شد.