دولت جدید آمریکا، شیطان بزرگ را به طور کامل معنا کرده است
دولت جدید آمریکا، شیطان بزرگ را به طور کامل معنا کرده است

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در جمع خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، ۲۹ بهمن و مدافع حرم در تبریز، اظهار داشت: ملت ایران هر سال به مناسبت‌های مختلف، عزت و اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهند و امسال هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که متفاوت از سال‌های گذشته است […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در جمع خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، ۲۹ بهمن و مدافع حرم در تبریز، اظهار داشت: ملت ایران هر سال به مناسبت‌های مختلف، عزت و اقتدار خود را به جهانیان نشان می‌دهند و امسال هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که متفاوت از سال‌های گذشته است بار دیگر این اقتدار را به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی گفت: اطمینان دارم که مردم ولایتمدار استان آذربایجان شرقی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در روز ۲۲ بهمن حضور باشکوهی در راهپیمایی این روز خواهند داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی با ادای احترام به روح بلند شهیدان انقلاب اسلامی، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، سهامداران اصلی انقلاب هستند و ما خدمت‌گزاران مردم استان به دعای خیر آنها احتیاج داریم.

جبارزاده گفت: خانواده‌های شهدا و پدران و مادران شهدا به ملت ما درس ایثار و فداکاری دادند و ما عزت و عظمت و شکوه انقلاب خود را مدیون امام و شهدا و رهبری انقلاب می‌دانیم.