نگاهی به بازی های تیم های آذربایجان در هفته بیست و یکم
نگاهی به بازی های تیم های آذربایجان در هفته بیست و یکم

اویاقلیق : بازی های این هفته لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد. شاگردان شایسته فراز کمالوند فردا ساعت پانزده در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف  سایپا خواهند رفت. در بازی های مهم دیگر فردا نفت با پیکان، سپاهان با ماشین سازی دیدار خواهند کرد. روز شنبه بازی بسیار حساس تراکتور با ذوب آهن و […]

اویاقلیق : بازی های این هفته لیگ برتر از فردا آغاز خواهد شد. شاگردان شایسته فراز کمالوند فردا ساعت پانزده در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف  سایپا خواهند رفت. در بازی های مهم دیگر فردا نفت با پیکان، سپاهان با ماشین سازی دیدار خواهند کرد. روز شنبه بازی بسیار حساس تراکتور با ذوب آهن و روز یکشنبه دربی تهران برگزار خواهد شد.

 آبی های تبریز هفته گذشته نتوانستند برتری یک صفر خودشان را تا پایان بازی حفظ کنند و چهار دقیقه مانده به سوت داور گل تساوی را از حریف قبول کردند و به کسب تک امتیاز رضایت دادند. تک گل گسترش را در این دیدار رضا خاقی فر به ثمر رسانده بود. هم اکنون تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با این تساوی در پایان هفته بیستم لیگ برتر، بیست وشش امتیازی هست و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال خوزستان در رده هفتم جدول قرار دارد.

ماشین سازی در هفته گذشته در تبریز به  مصاف استقلال تهران رفته بود که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید .هم اکنون تیم ماشین سازی با ده امتیاز در رده شانوزدهم جدول جا گرفته است این تیم در این هفته در اصفهان دیدار سخت مقابل سپاهان دارد که امیدواریم با برد در این مسابقه خود را از قعر جدول بالا بکشند .

سرخ های آذربایجان هم اکنون با سی و هشت امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند که با باخت در هفته بیستم فاصله امتیازی خود را از صدر جدول به ۹ امتیاز رسانده اند . بازیکنان تراکتور کار سختی در پیش دارند و با سخت کوشی خود میخواهند این امتیاز از دست رفته را جبران کنند، این تیم روز شنبه در تبریز به مصاف دیگر تیم اصفهانی می رود که شاگردان قلعه نویی با برد مقابل ذوب آهن میتوانند فاصله خود را از صدر کم کنند .

برای هر سه تیم آذربایجان آرزوی موفقیت داریم  

 

یاداشت ها :

مقصران از هم پاشی تراختور آذربایجان ؛ اول: مدیرعامل!

 

عوامل فروپاشی تراختور آذربایجان – سرمربی!