عوامل فروپاشی تراختور آذربایجان – سرمربی!
عوامل فروپاشی تراختور آذربایجان – سرمربی!

اویاقلیق : انتقاد از سرمربی که پر افتخارترین سرمربی ایران است و بزعم خود و طرفدارانش برای تراختور ، تیمی رویائی تشکیل داده که در تاریخ نظیر نداشته، بسیار سخت و دشوار است!  آن هم توسط یک هواداری که تا حال ندیده که توپ چند ضلعی است!!! ولی ما کردیم و بموقعش هم انتقاد کردیم […]

اویاقلیق : انتقاد از سرمربی که پر افتخارترین سرمربی ایران است و بزعم خود و طرفدارانش برای تراختور ، تیمی رویائی تشکیل داده که در تاریخ نظیر نداشته، بسیار سخت و دشوار است!  آن هم توسط یک هواداری که تا حال ندیده که توپ چند ضلعی است!!!

ولی ما کردیم و بموقعش هم انتقاد کردیم و خیلی فحش های رکیک از بیسوادی و نفهمی گرفته تا دشمنی با مردم «تبریز» و آذربایجان و وطن فروشی و خائن و…. را هم درسایت ها توسط هواداران تراختور و هواخواهان قلعه نوئی که استقلالی بودند،مشاهده کردیم!

فحش ها و تهمت ها ما را باز نداشت و همین سایت حاضر هم چوب وطن فروشی و خیانت ما را خورد و متهم به همدستی با یک خائن ضد آذربایجان و ضد تراختور شد!

باز نایستادیم و بموقعش گفتیم تا تکلیفمان را ادا کنیم!

گفتیم:

آقای قلعه نوئی!

ما تفاله ها و بازنشسته های سرخابی را نمیخواهیم که اینها نه توان بازی کردن دارند و نه علاقه ای به تراختور تا انگیزه بازی داشته باشند و سر بزنگاه هم خیانت خواهند کرد!

علم غیب نبود که ما نداشته باشیم،مثل خورشید بود که حتی یک آدم کور هم آن را احساس میکرد! آیا سرمربی پرافتخار نمیدانست که بنگر و نوری و…. برای تراختور بازی نخواهند کرد؟ مسلما میدانست! اما رقم قرارداد میلیاردی آنها را هم میدانست!!!!!

گفتیم: آقای قلعه نوئی! سرمربی پرافتخار!

شما دو سال پیاپی در استقلال با همه امکانات بی حد و حصر و با بازیکنان ستاره، با این شیوه بازی نتوانستید کاری بکنید،تغییر تاکتیکی و تغییر روشی در کارتان پیش بگیرید والا درنیم فصل دوم به امید کله طلائی فرزادحاتمی سیر نزولی خواهید داشت!

آقای قلعه نوئی! سرمربی پرافتخار!

بجای «یارگیری» برای تیم « رفیق گیری » نکنید و به نیازهای فنی تیم توجه کنید!
عالم و آدم گفتند: تراختور درخط دفاع ضعیف است و باید در نیم فصل بفکر مدافع باشد! شما بیک زاده و شهباز زاده را جذب کردید که رفیق استقلالی شما بودند!!

بخاطر بازیکن سوگلی ، ادینهو را ضایع کردید!

اکثر تمرینات شما «وزنه برداری» و بدنسازی از نوع زیبائی اندام بود که نتیجه اش این شد که بازیکنان با پیاده روی ساده هنگام خروج از میدان هم، رباط صلیبی پاره کردند!
یادمان نرفته که جلالی و تونی مربی بدنساز نداشتند و زمانیکه شما از ملوان کنار کشیده و بیکار بودید، اعوان و انصار شما به تونی ایراد میگرفتند که چون مربی بدنساز ندارد، بازیکنان تراختور مصدوم میشوند!جالب است که در زمان تونی در طول فصل سه بازیکن مصدوم شدند، حال شما بفرمائید کدام بازیکن شما، مصدوم دراز مدت نشده ؟؟؟ تونی بزرگ میگفت: تمرین بدنسازی بازیکنان در میدانی بعمل میآید که در آن بازی خواهند کرد ، نه در سالن!

آقای پرافتخار سابق! لجاجت شما بحدیست که حتی قبل از بازی با پرسپولیس هم ،تمرین یکروزتان وزنه زدن بود!
خدا وکیلی ، با این تمرینات انتظار دارید که نصف بیشتر بازیکنانتان مصدوم نباشند؟
شما کدام تمرین هماهنگی و تاکتیکی را به بازیکنان بعمل میآوردی که هواداران ندیدند؟
آیا غیر از اینست که در تمرینات بیخیال بودی؟
کدام تیم لیگ، به اندازه بازیکنان شما بیخود و بیجهت کارت گرفته؟ آیا این تیم صاحب ندارد؟

آقای پرافتخار!
انضباط و سختگیری شما فقط برای بازیکنانی است که به شما از لحاظ فنی خرده بگیرند؟
کار بجائی رسیده که کاپیتان شما سر داور داد میزند که:….. شده بیا به من کارت بده ، محروم بشوم!

آقای قلعه نوئی! سرمربی پرافتخار!

شما در بدیهیات مشکل دارید چه برسد به مسائل پیچیده که  آنها را هم ول کرده و امید به کله حاتمی بسته اید!

افتخارات گذشته تان باعث غرور بیجای شما شد و چهارسال است که از دنیای فوتبال بیخبرید و به نظرات کارشناسان توجهی ندارید و برطبل لجاجت میکوبید!

فکر و ذکرشما بر اساس مصاحبه هایتان به سه بخش تقسیم شده است:
۱- تیم ملی
۲- استقلال
۳- تراختور

به عبارت بهتر، ثلث انرژی فوتبالی شما اختصاص به تراختور دارد و همین مساله جای شک باقی نمیگذارد که شما به هیچ وجه نمیتوانستید تراختور را موفق کنید! بازیهای نیم فصل دوم مدرک معتبری برای ادعای ما و کارشناسان فوتبال است و حتی اگر موضوع محرومیت تیم که حاصل کار مدیر عامل تراختور و فدراسیون است، پیش نمی آمد باز هم امیدی به تیم شما در نیم فصل دوم نبود و جذب دو بازیکن زائد استقلالی گواه بر مدعاست!

************

آقای قلعه نوئی! سرمربی پرافتخار!

بار ها گفته اید که: هرچه از مدیرعامل خواسته ام، تامین کرده ! و باز گفته اید که: درهیچ تیمی به اندازه این فصل تراختور، راحت نبوده ام! که مسلما نصف این راحتی مربوط به حمایت بیشائبه هواداران است!

اکنون این هواداران از سرمربی تیمی که همه چیز برایش فراهم آورده ،میپرسند:

آیا نمیدانستی که محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس، آرم تیم پرسپولیس را بر روی سینه مبارکش، تاتو کرده و شما او را کاپیتان تیم تراختور میکنید؟؟؟
اگر نمیدانستید، لایق سرمربیگری تراختور نیستید!
واگر میدانستید، این کار شما چه معنی میدهد؟