هر لحظه و هر زمان آماده عملیات و دفاع از حریم آسمان کشورمان هستیم
هر لحظه و هر زمان آماده عملیات و دفاع از حریم آسمان کشورمان هستیم

به گزارش اویاقلیق، امیر سرتیپ امیر واحدی، صبح امروز در مراسم صبگاه مشترک نیروهای مسلح و به مناسبت ۱۹ بهمن روز ملی نیروی هوایی، گفت: فرزندان شما و سربازان پایگاه دوم شکاری تبریز همیشه آماده هستند و با تمام تلاش جانانه خود کار می کنند تا ثابت کنند سرباز واقعی ولایت هستند. وی افزود: ما […]

به گزارش اویاقلیق، امیر سرتیپ امیر واحدی، صبح امروز در مراسم صبگاه مشترک نیروهای مسلح و به مناسبت ۱۹ بهمن روز ملی نیروی هوایی، گفت: فرزندان شما و سربازان پایگاه دوم شکاری تبریز همیشه آماده هستند و با تمام تلاش جانانه خود کار می کنند تا ثابت کنند سرباز واقعی ولایت هستند.

وی افزود: ما افتخار می کنیم که فرماندهی کل قوا درباره نبروی هوایی گفتند “من قلبا از نیروی الهی هوایی راضی هستم” و انشاالله بتوانیم با تلاش و کوشش جمعی این رضایت مندی را تا پایان نگه داریم.

امیر واحدی گفت: پایگاه شهید فکوری افتخار می کند که در آذربایجان شرقی مستقر است، استانی که دلیر مردان شجاع بسیاری نثار انقلاب کرده است.

وی بر آمادگی این پایگاه شکاری برای دفاع از حریم آسمان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: ما در هر لحظه و هر زمان آماده عملیات و دفاع از حریم آسمان کشورمان هستیم.

فرمانده پایگاه دوم شکاری نهاجا گفت: نیروی هوائی ارتش هم اکنون به لحاظ تجهیزاتی، رزمی و دفاعی در بهترین شرایط خود قرار دارد و برخلاف سال های اولیه انقلاب و دوران دفاع مقدس از همه نظر در وضعیت ایده آلی به سر می برد که بر اثر همین میزان آمادگی، دشمنان جرات کوچکترین تهدید آسمان ایران را نداشته و نخواهند داشت.

امیر واحدی ادامه داد: فرزندان ملت و سربازان ولایت در این نیروی الهی نظامی به لحاظ روحی نیز در بهترین شرایط خود قرار دارد و هرگز اجازه کوچکترین فرصت خودنمائی به دشمنان را نخواهد داد.

وی جان فشانی و رشادت های نیروی هوائی در دوران دفاع مقدس را جزو صفحه های ماندگار و مهم تاریخ انقلاب اسلامی طی ۳۸ سال گذشته برشمرد و اظهار کرد: در این دوران خاطره انگیز که تمامی کشورهای قدرتمند جهان در کنار رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج شده بودند، به دلیل اراده و ایمان قوی رزمندگان اسلام و فرزندان ملت در نیروی هوائی، هرگز به اهداف شوم خود نتوانستند دست یابند.

امیر واحدی با بیان اینکه نیروی هوائی همواره در خدمت نظام و میهن اسلامی است، گفت: نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران از بدنه ملت بوده و خود را جدا از ملت نمی داند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز گفت: این مجموعه خدوم و ولایت مدار، در طول دوران دفاع مقدس افزون بر ۱۴۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و در حال حاضر نیز روحیه شهادت طلبی در این نیروی الهی موج می زند.