رحیم شهرتی فر در جشن انقلاب و افتتاح پروژه های روستای سفیدان جدید گفت: انتظار ظهور منجی عالم بشریت (عج) از بهترین عبادتهاست و ملت ایران باید به مانند زمینه سازی انقلاب اسلامی ، شرایط ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم سازند. جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ نظامی در حد اعلاء قرار دارد و بر اساس […]

رحیم شهرتی فر در جشن انقلاب و افتتاح پروژه های روستای سفیدان جدید گفت: انتظار ظهور منجی عالم بشریت (عج) از بهترین عبادتهاست و ملت ایران باید به مانند زمینه سازی انقلاب اسلامی ، شرایط ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم سازند. جمهوری اسلامی ایران ازلحاظ نظامی در حد اعلاء قرار دارد و بر اساس آرمانهای نظام ، این قدرت صرفا برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان است.
وی ادامه داد :  در نظام جمهوری اسلامی برخی روزها و هفته ها جایگاه ویژه دارند و سنّت حسنه ی افتتاح پروژه ها در این ایام -از جمله دهه مبارکه ی فجر-در جهت یادآوری اهمیت جایگاه آن است.
شهرتی فر ادامه داد :  آرمان دولت تدبیر و امید ، حل و فصل مسائل با تدبیر و عقلانیت ، ایجاد امید در دل مردم و تعامل سازنده با جهان است. هیچ دولت و ملتی با کینه و دشمنی و جنگ افروزی به جایی نرسیده است ؛ گرهی را که با دست باز می شود نباید به دندان کشید. در کنار قدرت نظامی و جایگاه سیاسی ، خودکفایی در حوزه ی کشاورزی و تولید مواد غذایی ، عامل مهمی در قدرتمندی کشورمان محسوب می شود.
فرماندار تبریز با اشاره به تلاش و حمایتهای مردم غیور آذربایجان گفت : همکاری و همراهی اهالی روستا در توسعه و عمران آن بسیار مهم است و هرجا که مردم با خادمان دولتی همکاری داشته اند اثرات خیر خدمات ارائه شده بیشتر نمود پیدا می کند.
وی افزود: روستاهای شهرستان تبریز امروزه مهاجر پذیر شده اند ؛ اهالی محترم روستاها فقط از حضور واحدهای تولیدی و اشتغالزا که به نفع منطقه هستند استقبال کنند نه کسانی که برای غارت زمینها و منابع روستائیان آمده اند.
وی در پایان گفت: از اهالی مهربان ، بافرهنگ و سخت کوش روستا میخواهم به مانند گذشته اتحاد و اتفاق خود را حفظ کنند و حامی دلسوزان خود باشند. مردم باید آگاهانه راه را بر تفرقه افکنان ببندند و تخم نفاق را در نطفه خفه کنند.

طی حضور فرماندار تبریز در این روستا ، هشت پروژه مهم عمرانی در روستای سفیدان جدید ، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال که در یک و نیم سال گذشته اجرا شده است به بهره برداری رسید.