چرا بازیکنان تراکتور این قدر راحت کارت میگیرند ؟
چرا بازیکنان تراکتور این قدر راحت کارت میگیرند ؟

اویاقلیق : جای سوال است که چرا بازیکن های تراکتور اینقدر راحت کارت می گیرند و محروم می شوند! تراکتورسازی هفته پیش کیانی را به خاطر اعتراض به داور از دست داده بود  و این هفته حاتمی را مقابل ذوب آهن در اختیار ندارد که البته شاید توفیق اجباری برای بازی کردن بازیکنان شایسته تر از […]

اویاقلیق : جای سوال است که چرا بازیکن های تراکتور اینقدر راحت کارت می گیرند و محروم می شوند! تراکتورسازی هفته پیش کیانی را به خاطر اعتراض به داور از دست داده بود  و این هفته حاتمی را مقابل ذوب آهن در اختیار ندارد که البته شاید توفیق اجباری برای بازی کردن بازیکنان شایسته تر از جمله ادینهو و شریفی در این بازی باشد.

شاید یکی از عوامل، ماجراها و تنش های اخیر این روزهای تراکتور باشد که تمرکز لازم را از بازیکنان گرفته است  و بازیکنان در میدان مسابقه خیلی راحت عصبانی می شوند و با بازیکن حریف و حتی با داور مسابقه وارد بحث می شوند در گاهی از موارد هم میبینیم که این بحث ها بعد از اتمام مسابقه هم ادامه دارد .

اما دلایل دیگری را هم برای این امر می توان متصور بود که از جمله آنها می توان به عدم پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان و یا عدم توفیق آنها در انجام و به نتیجه رساندن رسالت خود در پست تخصصی خود را نام برد.

ولی آنچه که مشخص هست این که ادامه این روند به نفع تیم تراکتور نخواهد بود. از آنجا که هیچ کس نمی تواند قهرمانی در جام حذفی را پیش بینی کند، تیم رده دوم جدول باید تمام تمرکزش را معطوف به گرفتن سهمیه باشگاه های آسیایی بکند و حداقل تا پایان لیگ جایگاه خود را حفظ کند.

بازیکنان حرفه ای و شایسته تراکتور باید خیلی بیشتر روی دریافت کارت هایشان دقت کنند بالاخص در این دوره زمانی که کادر فنی تراکتور دستش روی نیمکت خالی هست.