مقصران از هم پاشی تراختور آذربایجان ؛ اول: مدیرعامل!
مقصران از هم پاشی تراختور آذربایجان ؛ اول: مدیرعامل!

اویاقلیق: در همان اوایل فصل، در همین سایت، طی دو مقاله به انتقاد از آجرلو پرداختیم که شامل سه نکته بود: ۱- اقدام به تغییر رنگ لباس بازیکنان تیم! ۲- پروازی بودن مدیرعامل! ۳- تراختوری نبودن مدیرعامل ! مورد اول با افشاگری ما به ذهن هواداران نشست و با حساسیت و عکس العمل هواداران، مدیرعامل […]

اویاقلیق: در همان اوایل فصل، در همین سایت، طی دو مقاله به انتقاد از آجرلو پرداختیم که شامل سه نکته بود:
۱- اقدام به تغییر رنگ لباس بازیکنان تیم!
۲- پروازی بودن مدیرعامل!
۳- تراختوری نبودن مدیرعامل !

مورد اول با افشاگری ما به ذهن هواداران نشست و با حساسیت و عکس العمل هواداران، مدیرعامل و دست اندرکاران را مجبور به عقب نشینی و حتی صدور بیانه رسمی کرد که چنین کاری را نخواهند کرد!

درباره مورد دوم عده ای حساسیت نشان دادند، اما اکثر هواداران با حواله فحش و ناسزا و یا محترمانه نوشتند که برای تیم (نه مدیرعامل) ایجاد حاشیه نکنید!

و اما مورد سوم چیزی نبود که اکثر هواداران آنرا بپذیرند و در مخیله خیلیها نمیگنجید و همین حالا هم که تراختور «گیرپاچ» کرده ، شاید نیمی از هواداران بتوانند، قبول کنند که آجرلو تراختوری نیست ! تراختوری بودن یعنی هوادار تراختور بودن و بدون داشتن سمتی در تراختور، در آرزوی موفقیت این تیم بودن!

آیا آجرلو تراختوری است؟
مدرک تراختوری نبودن مدیرعامل که شرط لازم یک مدیرعامل است، علاوه بر رفتار و گفتار آجرلو در زمان عضو هیات مدیره بودن ایشان و نیز در زمان مدیرعاملی کاملا چشمک میزند، تنها باید توجه کنیم!
روشنترین و مستندترین دلیل تراختوری نبودن آجرلو، سخنرانی ایشان در مقابل مردم و فرماندار شیراز در اوایل فصل بود که ما در آن مقاله بتفصیل به معانی و مفاهیم گفته گهربار ایشان پرداختیم که در آن سخنرانی بعنوان مدیرعامل تیم پرهوادار و حساس تراختور فرمودند: مادر من پرسپولیسی است و برادرانم استقلالی هستند!!
مدیرعامل تراختور به اهالی شیراز و ایران فهماند که :
به مدیرعامل بودن من در تراختور نگاه نکنید که ما خانوادتا سرخابی هستیم!!
البته و صد البته، در این گفتار آجرلو با زیرکی نگفت که خودش هم «قرمزته» یا «آبیته» !!
آگاهان شیراز هم فهمیدند که آجرلو تراختوری نیست ، و تنها این را نفهمیدند که ایشان سرخ تشریف دارند یا آبی!؟ …… متاسفانه خیلی از تراختوریها هم متوجه نشدند که بابا جان، تراختور نردبانی است برای جناب آجرلو برای رسیدن به فدراسیون!!

تا یادمان نرفته باید خدمت مادر پرسپولیسی ایشان ، قهرمان کردن پرسپولیس را تبریک بگوئیم! و از جناب آجرلو قدردان باشیم که عاق والده نشده اند و با پنهان کردن نامه محرومیت تیم تراختور، همانند فدراسیونی ها موجبات پیروزی تیم محبوب مادرشان را فراهم آورده اند و تا دوسال دیگر، خیال پرسپولیس را از جانب تراختور از هم پاشیده راحت کرده اند!

*********
مدیرعامل تراختور باجذب سه بازیکن محبوب هواداران جای پائی در دل هواداران پیداکرد: ابراهیمی- کرار- عشوری! نیمی از هواداران با ادینهو مخالف بودند !! اما در عوض بازنشسته های سرخابی را جذب تیم نمودند که با مخالفت شدید هواداران هم ، اینکار را انجام دادند! یعنی نتیجه : صفر-صفر!
خوشبختانه دیدیم که همین بازیکنان، از دل و جان برای تراختور بازی کردند و آنهائیکه تراختوری بودند: کیانی، شفیعی، ایرانپوریان و…
آجرلو، مدیرعامل پروازی بود و غیربومی!
وضع آجرلو از عباسی هم بدتر بود زیرا حضور عباسی در تبریز، بخصوص در اوایل بیشتر از آجرلو بود! عباسی حداقل، خود را آذری زاده معرفی میکرد، اما متاسفانه جناب آجرلو تا حال ، خود را لو نداده!

آقای آجرلو به هواداران بگویند که تاحال چند بار در تبریز ناهار یا شام خورده اند و یا حتی یک روز تمام در تبریز بوده اند؟؟؟؟؟
آقای مدیرعامل که شاهد از هم پاشیدن تراختورشده اند، روشن کنند که در این مدت مدیرعاملی، کدام شب را در تبریز بیتوته نموده اند که ما قبول کنیم که ایشان از نامه فیفا اطلاع نداشته اند و تنها فدراسیون مقصر است؟؟؟

آقای مدیرعامل!

هوادار تراختور، گرگ باران دیده است، بدنبال افشای قراردادهای عباسی نباشید، بدنبال افشای خود باشید که در خوشبین ترین حالت، کارشناسان حقوق بین الملل فوتبال شما را مقصر اصلی عدم اقدام لازم در مقابل نامه فیفا میدانند!!! البته در خوشبینانه ترین حالت که شما و مجموعه شما کمکاری و مسامحه کرده باشند، مقصرید و الا ، اگر نامه را همانند فدراسیون کتمان کرده باشید که واویلا !!!!

عاقبت مدیرعامل پروازی یعنی همین : گیرپاچ شدن تراختور تا دو سال !!

تراختوری نبودن مدیرعامل یعنی اینکه شما زمانیکه عضو هیات مدیره تراختور بودید و به نیت تصدی پست مدیرعاملی ، نه استعفا داده و نه در جلسات هیات مدیره شرکت میکردید، در مورد وقایع جمعه سیاه ،جمله ای را بزبان آوردید که معنیش قهرمانی طبیعی سپاهان بود و برای تراختور هم آرزوی موفقیت در سالهای آینده کردید!! { بقولی: از نور چشمان عزیز! بعدا پذیرائی خواهدشد!}

و این چنین بعد از قبولی قهرمانی بحق سپاهان، برای تراختور هم در سالهای آتی، موفقیت آفریدید! دستتان دردنکند!

********

در مورد جناب مدیرعامل ،حرف و حدیث زیاد است و منهم مثل دیگران بدحال و مریض شده ام و موارد را به آینده موکول میکنم!

اما درمقاله های بعدی به خدمت سرمربی و خود هواداران هم میرسیم !

یاشاسین آذربایجان !
یاشاسین تراختور!

یادداشت: ساوالان – اردبیل