حماسه ۲۹ بهمن مردم آذربایجان جرقه پیروزی انقلاب اسلامی بود
حماسه ۲۹ بهمن مردم آذربایجان جرقه پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی امروز در نشست شورای اداری استان آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: دولت با ایجاد شور و امید در جامعه در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) حرکت می کند. وی افزود: علما و روحانیون رکن اصلی تمامی مبارزات ضد […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی امروز در نشست شورای اداری استان آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: دولت با ایجاد شور و امید در جامعه در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) حرکت می کند.
وی افزود: علما و روحانیون رکن اصلی تمامی مبارزات ضد استبدادی بویژه انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه اهتمام دولتمردان خدمت به مردم در جهت امیدآفرینی است، اظهار امیدواری کرد با همدلی و هم افزایی شاهد موفقیت های بیشتر کشور در تمامی زمینه ها باشیم .
وی با اشاره به اینکه ۲۲بهمن روز به بار نشستن تلاش های همه آحاد جامعه بود، اضافه کرد: دهه فجر برای مردم در همیشه ایام با برکت بوده است و خدمتگزاران نظام با تلاش بیش از پیش در این ایام با آماده کردن طرح ها و پروژه های عمرانی برای افتتاح تلاش می کنند این ایام را با فراهم کردن آسایش و رفاه در جامعه در کام مردم شیرین کنند .
حجت الاسلام علوی به طرح های بهره برداری شده در دهه فجر در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مسئولان در سخت ترین شرایط خدمت را سرلوحه خود قرار داده اند .
وزیر اطلاعات با تشریح حوادث دوران انقلاب اسلامی، به نقش مردم آذربایجان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: حماسه بزرگ ۲۹ بهمن مردم آذربایجان در سال ۱۳۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و شهدای این حوادث و حوادث پس از آن با خون خود وفاداری و پیروی از ولایت را در جامعه نهادینه کردند.
حجت الاسلام علوی بر شکر نعمت مسئولیت تاکید و خاطرنشان کرد: برخورد مناسب با مردم و لبخند بر لب مردم نشاندن سفارش پیشوایان است.
وی گفت: منابع اخلاقی پایان ناپذیراست و رضایت مردم را با همین اخلاق خوش و گشاده رویی می توان کسب کرد .
وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشور در برهه های حساس انقلاب همراه بوده سنگ تمام گذاشته اند و ما هم در عرصه خدمت گذاری باید سنگ تمام بگذاریم.
وی با اشاره به ناامنی های منطقه، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از امنیت کنونی کشور نتیجه همراهی و همدلی مردم است .
وزیراطلاعات تحقق امید در بین مردم را خدمت صادقانه و بی منت به آحاد جامعه دانست و گفت: خدمت به مردم در فرهنگ قرآنی به عنوان صدقه جاریه است چرا که مردم در صحنه های مختلف برای دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشته اند و شکر این نعمت الهی تنها با خدمت بی منت ممکن است.
وی به سخنان بی اساس رئیس جمهور جدید آمریکا در روز های گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ترامپ با این سخنان بی حساب خود هویت آمریکایی ها را برای جهانیان نشان داد.
وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور با عنایت امام زمان (عج)، هدایت رهبری و همراهی نهادهای قضایی، نظامی و امنیتی بی بدیل است و آن را به عنوان نعمتی ناشناخته و ارزشمند باید حفظ کنیم .
امروز با حضور و دستور وزیر اطلاعات ۸۷۷ طرح عمرانی و خدماتی در زمینه های گازرسانی، برق رسانی و مخابراتی در استان آذربایجان شرقی بهره برداری شد.