چه کسی جوابگو خواهد بود ؟ مدیریت یا کادر فنی ؟
چه کسی جوابگو خواهد بود ؟ مدیریت یا کادر فنی ؟

اویاقلیق : با این هنر نمایی که از محسن بنگر دیدیم. باید این سوال بحق رو از اقای قلعه نویی پرسید، چرا اول فصل با وجود مخالفت های شدید هواداران این بازیکن رو جذب کرد؟ امسال این بازیکن چه کارایی عالی از خودش نشون داده؟ نیم فصل اول کاملا مصدوم. نیم فصل دومم که همگان […]

اویاقلیق : با این هنر نمایی که از محسن بنگر دیدیم. باید این سوال بحق رو از اقای قلعه نویی پرسید، چرا اول فصل با وجود مخالفت های شدید هواداران این بازیکن رو جذب کرد؟ امسال این بازیکن چه کارایی عالی از خودش نشون داده؟ نیم فصل اول کاملا مصدوم. نیم فصل دومم که همگان شاهد هستند که چیکار کرد. مشکلات متعددی باعث شد تراکتور دیروز ۳-۰ بازنده بشه!
۱- حواشی قبل بازی؛ تردیدی نیستش که هر تیمی هم جای تراکتور بود چنین حواشی عملکرد مطلوب این تیم در بازی پیشرو را تحت تأثیر قرار می داد. علل این حواشی هم به فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی برمیگرده… ضمن تشکر از تلاش های دلسوزانه آقای آجرلو، باید از ایشان پرسید چطور در باشگاه تحت مدیریت ایشان چنین اقدام کمرشکنی اتفاق افتاد؟ بدون تردید همگان بر نقش مغرضانه آقای عباسی مدیرعامل پیشین تراکتور در بروز این حوادث آگاه هستند.
۲- کادرفنی؛ فارغ از ایرادات فنی در چینش بازیکنان، باید این سوال بجا رو از آقای قلعه نویی پرسید… که دلیل جذب این همه بازیکن مسن و بی انگیزه در ابتدای فصل چه بود؟ آقای قلعه نویی چنین برنامه ای را در باشگاه استقلال هم پیاده کرد ولی آخر فصل هیچی عایدشون نشد… با این حال دوباره این اشتباه خودشون رو تکرار کردند…
۳- مدیریت باشگاه؛ آقای آجرلو انسان بسیار زحمتکشی هستند. ولی این سوال مطرحه که چطور باشگاه تحت مدیریت ایشون به مربی تیم اجازه داد، این همه بازیکن مسن و بی انگیزه برای تیم جذب کنه؟ در همه باشگاه های دنیا مرسومه که باشگاه اجازه نمیده تعداد بازیکن های مسن از یه حدی بالاتر بره… ولی متاسفانه باشگاه تراکتورسازی پر شده از بازیکن مسن و بی انگیزه. همچنین یک ایراد مدیریتی دیگر هم که به آقای آجرلو به نظر میرسه وارد باشه اینکه چرا ایشون قرارداد های بلند مدت با بازیکن های جوان تیم نمیبنده؟ دلیل قرارداد یکساله با سعید آقایی چیست؟ آیا ایشان شاهد نیستند که باشگاه پرسپولیس همش بازیکن های جوان و با قراردادهای بلند مدت جذب میکنه؟

یاداشت : محمد