از عملکرد خط دفاعی تراکتور در بازی با پرسپولیس راضی هستید ؟
از عملکرد خط دفاعی تراکتور در بازی با پرسپولیس راضی هستید ؟

اویاقلیق: بازی دیروز با همه بدی هایش به پایان رسید و هرقدر هم غم و غصه بخوریم نتیجه این بازی تغییری نخواهد کرد. آنچه که می تواند دردی از تیم دوا کند ، بررسی مشکلات تیم و رفع آنها برای بازیهای هفته های بعد است. چیزی که در بازی روز گذشته بیش از همه چیز […]

اویاقلیق: بازی دیروز با همه بدی هایش به پایان رسید و هرقدر هم غم و غصه بخوریم نتیجه این بازی تغییری نخواهد کرد. آنچه که می تواند دردی از تیم دوا کند ، بررسی مشکلات تیم و رفع آنها برای بازیهای هفته های بعد است.

چیزی که در بازی روز گذشته بیش از همه چیز روی اعصاب هوادار تیم بود ، شکننده و قابل نفوذ بودن خط دفاعی تیم در غیاب مهدی کیانی در برابر خط حمله جوان و سرعتی پرسپولیس بود. جایی که مدافعان تراکتورسازی در استارتهای خود و در کسری از ثانیه چندین متر از مهاجم پرسپولیس عقب می افتادند و دروازه بان خود را یکه و تنها در برابر مهاجم پرسپولیس می دید.

گذشته از استارتهای ضعیف ، مدافعان تراکتور در بازی دیروز هماهنگی لازم در گرفتن آفساید و بستن راههای نفوذ حریف را نیز نداشتند و چندین باز مهاجمان حریف با دروازه بان تک به تک شدند.

البته نباید از یاد برد که سعید آقایی به تازگی از بند مصدومیت رها شده و ایرانپوریان نیز با تحمل فشار مصدومیت در بازی حضور داشت.

اخبار رسیده حاکی از آن است که محسن بنگر که به اذعان بسیاری از هواداران و کارشناسان  در باخت دیروز تیمش نقش بزرگی داشت ، بعد از بگو مگو با قلعه نویی از حضور در تمرینات تیم منع شده است. باید منتظر ماند و دید نتیجه این جنجالها برای تیم اول آذربایجان چه خواهد بود؟