«دستاورد» تبلور همگرایی رسانه های استان + عکس
«دستاورد» تبلور همگرایی رسانه های استان + عکس

به گزارش اویاقلیق، این برنامه در راستای مصوبات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با هدف ایجاد همگرایی و همسویی رسانه ها در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با رویکردی متفاوت و چالشی؛ با همکاری روابط عمومی دستگاههای اجرایی و مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تولید […]

به گزارش اویاقلیق، این برنامه در راستای مصوبات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با هدف ایجاد همگرایی و همسویی رسانه ها در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با رویکردی متفاوت و چالشی؛ با همکاری روابط عمومی دستگاههای اجرایی و مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تولید و پخش می شود.

محوریت بحث هر برنامه با انجام مصاحبه عمیق با مسئولین مختلف استان توسط یکی از اصحاب رسانه در نشریه مربوطه منتشر و مبنای محتوایی برنامه قرار گرفته و مدیر مسئول در کنار مجری برنامه در هدایت آن همکاری می کند.همچنین میهمانان برنامه که از اهالی اصحاب رسانه استان هستند نظرات کارشناسی، دیدگاه ها و مطالبات خود را در ارتباط با موضوع برنامه بیان می کنند.

“دستاورد” در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای تهیه و ترکیبی از دو بخش سوالات خبرنگاران و اهالی مطبوعات از مسئولین استان و بخش پاسخ های مسئولین و سازمانهای مردم نهاد در حوزه های مختلف به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران است.

گفتنی است برنامه ای با این ساختار برای اولین بار در شبکه استانی سهند با هدف گفتمان انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف استان انجام می شود .

” دستاورد”  روزهای زوج هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ بعد از خبر ساعت ۲۳ پخش می شود وتکرار آن نیز روزهای فرد ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

در این برنامه مختار خوش پیمان ، محرم فروغی شجاعی ، محمد عزیزی راد ، اسد بابایی ، سید ناصر سیدی طراحان برنامه ، علی صیامی  تهیه کننده ، روح الله دهقان نژاد مجری و مجید جدی کارگردان برنامه  می باشد.