سردرود در صورت استقبال مردم به تبریز ملحق می شود
سردرود در صورت استقبال مردم به تبریز ملحق می شود

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عممی فرمانداری تبریز، رحیم شهرتی فر در جمع مردم سردرود گفت: سردرود درصورتی به تبریز ملحق خواهد شد که اهالی محترم آن با همفکری ریش سفیدان، امناء و متخصصین امر موافق الحاق باشند. وی افزود: با وجود درآمد کم، توسعه و عمران سردرود تحسین برانگیز است. وی ادامه […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عممی فرمانداری تبریز، رحیم شهرتی فر در جمع مردم سردرود گفت: سردرود درصورتی به تبریز ملحق خواهد شد که اهالی محترم آن با همفکری ریش سفیدان، امناء و متخصصین امر موافق الحاق باشند.
وی افزود: با وجود درآمد کم، توسعه و عمران سردرود تحسین برانگیز است.
وی ادامه داد: سردرود اتاق میهمان تبریز است و با انتخاب آن به عنوان پایتخت تابلوفرش جهان ، سردرود تبدیل به پایگاه مهمی در صنعت گردشگری شده است.
فرماندار تبریز اظهار کرد: کشور ما به سبب معادن و ذخایر فراوان و موقعیت جغرافیایی آن همواره مورد هجوم و طمع قدرت های بیگانه بوده است.
وی اضافه کرد: ایران امروزه به لطف خدا و برکت انقلاب اسلامی با اقتدار کامل امن ترین کشور منطقه است.
فرماندار تبریز اضافه کرد: مطالبه ی مردم از انقلاب، برقراری حکومتی مبتنی بر اسلام و انتخاب رهبری از متن خودشان بود.
وی ادامه داد: مردم شریف و بافرهنگ ما نباید اعتنایی به مایوس کنندگان بکنند زیرا که هدف آنان فاصله انداختن بین مردم و حکومت است.
وی یادآور شد: سیاست مسئولان محلی نگاه عادلانه به هر ۴ شهر تابع شهرستان تبریز است و به تناسب ظرفیت های هر منطقه خدمات دولتی تقدیم اهالی شریف خواهد شد.