سورپرایز قلعه‌نویی برای دیدار با پرسپولیس
سورپرایز قلعه‌نویی برای دیدار با پرسپولیس

اویاقلیق : بعد از دیدار تراکتورسازی و ماشین سازی که ۳ محروم به نام های خالد شفیعی، مهدی شریفی و مهدی کیانی برای دیدار با پرسپولیس روی دست تراکتوری ها گذاشت، مصدومیت ۳ بازیکن کلیدی و نرسیدن آنها به مسابقه خبر بد دیگری بود که اعلام شد. حالا با توجه به اتفاقات اخیر و محرومیت […]

اویاقلیق : بعد از دیدار تراکتورسازی و ماشین سازی که ۳ محروم به نام های خالد شفیعی، مهدی شریفی و مهدی کیانی برای دیدار با پرسپولیس روی دست تراکتوری ها گذاشت، مصدومیت ۳ بازیکن کلیدی و نرسیدن آنها به مسابقه خبر بد دیگری بود که اعلام شد. حالا با توجه به اتفاقات اخیر و محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات پزشکان این تیم تلاش خود را برای رساندن محمد ایرانپوریان، شهرام گودرزی و هادی محمدی به کار گرفته اند و ظاهرا این تلاش ها نتیجه داده و آنها به بازی فردا می رسند.
امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی با اعلام خبر برطرف شدن مصدومیت بازیکنان خود گفت: «مصدومیت هادی محمدی، محمد ایران پوریان و شهرام گودرزی رفع شده و این سه بازیکن نیز می‌توانند ما را در بازی فردا (یکشنبه) همراهی کنند.»
این خبر با توجه به اینکه گفته می شود نوراللهی، عالیشاه و بیگ زاده احتمال دارد نتوانند مقابل پرسپولیس به میدان بروند، اتفاق خوبی برای هواداران تراکتورسازی محسوب می شود. به خصوص بازگشت ایرانپوریان که در این فصل بهترین بازیکن تراکتورسازی از نظر آماری بوده، می تواند کمک شایانی به تیمی کند که ظرف روزهای گذشته حاشیه های زیادی داشته است.

منبع: ورزش سه