غیبت ششمین بازیکن تراکتور مقابل پرسپولیس!
غیبت ششمین بازیکن تراکتور مقابل پرسپولیس!

به گزارش اویاقلیق :  از قبل مشخص شده بود تیم تراکتورسازی با ۵ غایب روز یکشنبه در چارچوب رقابت های هفته بیستم به مصاف پرسپولیس می رود. خالد شفیعی، مهدی کیانی و مهدی شریفی به دلیل محرومیت و محمد ایرانپوریان و هادی محمدی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان مقابل پرسپولیس نیستند. در این […]


به گزارش اویاقلیق :  از قبل مشخص شده بود تیم تراکتورسازی با ۵ غایب روز یکشنبه در چارچوب رقابت های هفته بیستم به مصاف پرسپولیس می رود. خالد شفیعی، مهدی کیانی و مهدی شریفی به دلیل محرومیت و محمد ایرانپوریان و هادی محمدی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان مقابل پرسپولیس نیستند. در این رابطه کادر پزشکی تراکتورسازی در تلاش است تا محمدی را به بازی برساند اما این امر بعید به نظر می رسد.
حالا اما خبر می رسد ششمین بازیکن غایب تراکتورسازی در بازی حساس روز یکشنبه نیز مشخص شده است. شهرام گودرزی، مهاجم ریزنقش تراکتورسازان که در چند مسابقه به عنوان مدافع کناری برای سرخپوشان تبریزی به میدان رفت، مصدومیتش طولانی شده و نمی تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.
گودرزی با تایید این خبر به “ورزش سه” می گوید: «مصدومیتم بهبود پیدا کرده اما از نظر بدنی عقب هستم و نمی توانم مقابل پرسپولیس بازی کنم. از طرف دیگر بازی کردنم ریسک است و شاید باعث آسیب دیدگی دوباره ام شود.»
این در حالی است که یکی از برنامه های قلعه نویی برای پر کردن جای خالی مدافعان تیمش استفاده از گودرزی در دفاع راست و بردن هاشم بیگ زاده به دفاع وسط بود که با نرسیدن گودرزی نقشه هایش نقش بر آب شد!
در چنین شرایطی کادرفنی تراکتورسازی امیدوار است حداقل هادی محمدی به بازی با پرسپولیس برسد. کادر پزشکی تراکتورسازی نهایت تلاشش را برای این امر انجام می دهد و اگر محمدی شرایط بازی کردن پیدا کند، تا حدی نگرانی قلعه نویی برای خط دفاع و به خصوص پست دفاع وسط برطرف می شود.