گوشت و مرغ به جای سوسیس و کالباس!
گوشت و مرغ به جای سوسیس و کالباس!

به گزارش اویاقلیق، وحید محمدزاده که برای اولین بار در تبریز اقدام به ایجاد مکان عرضه‎ی غذاهای آماده و سریع اما بدون مصرف سوسیس و کالباس کرده است، در این خصوص اظهار کرد: طبق مشاهدات و تجربیاتی که از مصرف سوسیس و کالباس توسط مردم تبریز داشتم از این رو تصمیم گرفتم که با ایجاد […]

به گزارش اویاقلیق، وحید محمدزاده که برای اولین بار در تبریز اقدام به ایجاد مکان عرضه‎ی غذاهای آماده و سریع اما بدون مصرف سوسیس و کالباس کرده است، در این خصوص اظهار کرد: طبق مشاهدات و تجربیاتی که از مصرف سوسیس و کالباس توسط مردم تبریز داشتم از این رو تصمیم گرفتم که با ایجاد چنین فضایی به عرضه‌ی فست ‌فودهای بهداشتی بدون سسیس و کالباس اقدام کنم.

وی با اشاره به اینکه تنوع غذایی زیادی در این مکان فراهم است، بیان کرد: اکثر غذاهای طبخ شده در این مکان لبنانی بوده، البته عرضه‌ی فست‌فودهای متنوع یکی از ویژگی‌های بارز این مکان است، بنده به طور گردشی در ۲۲ کشور حضور داشته‌ و در این راستا به فعالیت پرداخته‌ام؛ اما متاسفانه طبق تجربیات، تنها جایی که سوسیس و کالباس به‎حد زیادی مصرف می‌شود، ایران است؛ البته در کشورهای دیگر نیز این موارد مصرف می‌شود؛ اما سوسیس و کالباس مصرفی آنان بسیار باکیفیت است.

وی با اشاره به گسترش فست‌فودها و همچنین گرایش مردم تبریز به سمت این نوع غذاها تاکید کرد: با توجه به افزایش تبلیغات سوء در راستای مصرف سوسیس و کالباس و با توجه به اینکه حتی خانواده‌ها نیز به سمت مصرف این گونه مواد گرایش شدیدی پیدا کرد‌ه‌اند، از این رو بر آن شدیم تا با ایجاد چنین مکانی، مضرات سوسیس و کالباس را به مردم گوشزد کنیم.

این عرضه‌کننده فست‌فود بهداشتی نوآوری را یکی دیگر از دلایل خود برای عرضه‌ی فست فود بهداشتی دانست و گفت: در این فضا، در تهیه‌ی فست‌فودها به جای مصرف سوسیس و کالباس از مرغ و گوشت با طعم‌های جدید استفاده می‌کنیم؛ چرا که علت خوش‌طعمی سوسیس و کالباس نیز از ادویه آن است، از این رو در جهت مزه‌دار کردن مرغ و گوشت از ادویه‌های خاص استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مواد مورد نیاز در جهت تهیه فست‌فودها را به طور بهداشتی و توسط کادر مجرب خودمان در داخل فست‌فودی تهیه می‌کنیم، یادآور شد: حتی نان، سس، همبرگر و … مصرف شده در فست‌فودهای تهیه شده در این مکان نیز توسط کادر مجرب خودمان تهیه شده و برآنیم که از موادی که اطلاعی از فرآیند تولیدشان نداریم، استفاده نکنیم.

وی با اشاره به نحوه‌ی تولید سوسیس و کالباس نیز تاکید کرد: بنده زمانی به عنوان نماینده فروش سوسیس و کالباس مشغول فعالیت بودم که به جرأت می‌توان گفت که نهایت تولید بهداشتی سوسیس و کالباس این بود که مرغ را به‌طور کلی به دستگاه انداخته و خمیر مرغ تولید می‌کردند.

محمدزاده یادآور شد: استقبال مردم تبریز نیز اوایل آغاز به کار این فست‌فودی خوب نبود، اما الان بسیار خوب شده و مردم از این ایده بسیار قدردانی و استقبال می‌کنند.

این عرضه کننده‌ی فست‎فودهای بهداشتی، یادآور شد: مردم تبریز متاسفانه آنقدر که به قیمت اهمیت می‌دهند به کیفیت محصول اهمیت نمی‌دهند، از این رو جا دارد که مردم به فکر سلامتی خویش بوده و از مصرف مواردی که برای سلامتی‌شان مضر است، خودداری کنند.