انگیزه بالا، سلاح تراکتور برای مقابله با پرسپولیس
انگیزه بالا، سلاح تراکتور برای مقابله با پرسپولیس

 اویاقلیق : رحمان رضایی مربی تیم تراکتورسازی  در خصوص دیدار این هفته تراکتورسازی مقابل پرسپولیس توضیحاتی ارائه می دهد. •  ابتدا به صورت کلی در خصوص بازی تراکتورسازی و پرسپولیس صحبت کنید. –  قطعا بازی سختی پیش رو داریم. هر دو تیم قدرتمند هستند و با انگیزه و برای قهرمانی تلاش می کنند. این بازی […]

 اویاقلیق : رحمان رضایی مربی تیم تراکتورسازی  در خصوص دیدار این هفته تراکتورسازی مقابل پرسپولیس توضیحاتی ارائه می دهد.
•  ابتدا به صورت کلی در خصوص بازی تراکتورسازی و پرسپولیس صحبت کنید.
–  قطعا بازی سختی پیش رو داریم. هر دو تیم قدرتمند هستند و با انگیزه و برای قهرمانی تلاش می کنند. این بازی برای هر دو تیم سنگین و سخت است. اما شرایط پرسپولیس قدری مناسب تر از تیم ما است.
•  از چه نظر؟
–  اولا که آنها در خانه خودشان بازی می کنند و ما میهمان هستیم و باید به تهران سفر کنیم و دوما ما تعدادی از بازیکنان تاثیرگذارمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم که اینها می تواند در روند تیم ما تاثیرگذار باشد.
•  این شرایط و سنگین شدن کفه ترازو به سود پرسپولیس این تیم را از پیش برنده می کند؟
–  به هیچ وجه. در هر صورت تیم ما تراکتورسازی است و ما بارها نشان دادیم که مرد روزهای سخت هستیم و در بازی های سنگین بهتر کار می کنیم و بهتر نتیجه می گیریم. قطعا بازیکنان دیگر ما جای خالی بازیکنان اصلی را با شایستگی پر می کنند.
•  امید عالشاه، احمد نورالهی، محسن بنگر، محمد نوری و فرزاد حاتمی… این ها ۵ بازیکن سابق تیم پرسپولیس هستند که در حال حاضر در تیم تراکتورسازی بازی می کنند. آیا انگیزه های این بازیکنان در این بازی تعیین کننده است؟
–  قطعا هر بازیکنی که برابر تیم سابق خودش بازی کند از یک سری انگیزه های مضاعف برخوردار می شود. این نفراتی هم که شما اسم بردید همه شان بازیکنان بزرگ و با تجربه و البته حرفه ای هستند و قطعا انگیزه های آنها در این بازی تاثیرگذار خواهد بود. شاید همین انگیزه ها باعث شود جای خالی محرومان و مصدومان ما پر شده و وضعیت بین دو تیم بالانس شود.
•  سال ها در تیم ملی شاگرد برانکو بودید و با تفکرات او آشنایی کامل دارید. به خصوص که مدافع تیم او بودید و از افکار دفاعی اش آگاهی دارید. با توجه به این که افکار دفاعی برانکو در پرسپولیس جواب داده، آیا دانسته های شما از وی می تواند به شکسته شدن سد دفاعی پرسپولیس برابر تراکتورسازی کمک کند؟ به خصوص که تراکتورسازی بهترین خط حمله لیگ را هم در اختیار دارد.
–  قطعا همینطور خواهد بود. ما همه دست به دست هم می دهیم و دانسته ها و داشته های مان را روی هم می گذاریم تا از این بازی بزرگ برنده خارج شویم. ضمن این که به نظر من با احترام به همه بازیکنان پرسپولیس، نقطه قوت این تیم ابتدا در چارچوب دروازه آنهاست و سپس در خط حمله شان. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار می کنیم تا به اهداف خود در این بازی برسیم.
•  پرسپولیسی ها مدعی شده اند که بیشتر از ده درصد ظرفیت ورزشگاه را به هواداران تراکتورسازی نخواهند داد.
–  این ها تاکتیک ها و جنگ روانی کهنه و نخ نما شده است و دیگر جواب نمی دهد. الان سالهاست که نزدیک به این بازی می شود تیم های میزبان می گویند ۱۰ درصد بیشتر به تراکتورسازی نمی دهیم. پرسپولیسی ها هم از الان جنگ روانی راه انداخته اند.
•  و حرف آخر شما؟
–  امیدوارم در این بازی با بدبیاری مواجه نشویم و بتوانیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم تا از فاصله ایجاد شده تا صدر جدول بکاهیم. برای این منظور البته به کمک هوادارانمان هم نیاز داریم و روی آن حساب می کنیم.