افزایش ۱۰ سانتی‌متری تراز آبی دریاچه ارومیه
افزایش ۱۰ سانتی‌متری تراز آبی دریاچه ارومیه

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، فرهاد سرخوش اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۱۱ بهمن ماه سال جاری یک هزار و ۲۷۰٫۵۸ سانتی‌متر گزارش شده است. وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، فرهاد سرخوش اظهار داشت: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۱۱ بهمن ماه سال جاری یک هزار و ۲۷۰٫۵۸ سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته برابر با یک هزار و ۲۷۰٫۴۸ سانتی‌متر بود.

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه دو سال گذشته یک هزار و ۲۷۰٫۵۸ سانتی‌متر بود که این امر نشان از افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته دارد.

این مسؤول با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری، خاطرنشان کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری یک هزار و ۲۷۰٫۵۴ سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

سرخوش با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی گذشته، ادامه داد: سال زراعی گذشته شاهد تراز آبی یک هزار و ۲۷۰٫۰۸ سانتی‌متر بودیم.

رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه تراز اکولوژیکی دریاچه ارومیه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه در حالت نرمال یک هزار و ۲۷۴٫۱۰ سانتی‌متر است.

این مسؤول ادامه داد: تراز آبی دریاچه ارومیه در ۱۱ بهمن ماه امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته ١٠ سانتی‌متر افزایش یافته است.