اجرای مأموریت‌های حساس نیازمند آگاهی کامل از قوانین نظامی و حقوقی است
اجرای مأموریت‌های حساس نیازمند آگاهی کامل از قوانین نظامی و حقوقی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دوره کلاس آگاه‌سازی در یگان ویژه انتظامی استان اردبیل با تدریس رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد.در ابتدای این دوره، سرهنگ احمدی فرمانده یگان ویژه استان اردبیل گفت: برگزاری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دوره کلاس آگاه‌سازی در یگان ویژه انتظامی استان اردبیل با تدریس رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد.
در ابتدای این دوره، سرهنگ احمدی فرمانده یگان ویژه استان اردبیل گفت: برگزاری نشست‌ها و کلاس‌های آگاه‌سازی توسط قضات، در ماموریت ها، بینش حقوقی و رفع مشکلات قضایی این یگان تأثیرات بسزایی داشته و دارد.
در ادامه، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل، یگان ویژه پاسداران را یکی از بهترین و موفق ترین یگان‌های استان در امر پیشگیری از وقوع جرم معرفی کرد.
نوروزی افزود: وجود فرماندهان لایق و نیروهای مومن و متعهد و همدلی بین نفرات مادون و مافوق، آثار آن پایین بودن میزان جرایم و تخلفات نیروهای پایور و وظیفه در این یگان است.
این مقام قضایی، علاوه بر آمادگی جسمانی، اجرای مأموریت‌های حساس در سطح یگان ویژه پاسداران ناجا را نیازمند داشتن آگاهی کامل از قوانین و مقررات نظامی و حقوقی دانست.
نوروزی وقوع کوچکترین جرم را مخل به مأموریت نیروهای مسلح دانست و افزود: هزینه جرم را بیش از آنکه شخص مجرم بپردازد نظام و حاکمیت متحمل می شود لذا در نیروهای مسلح هیچگونه اغماضی نسبت به برخورد با جرم خصوصاً در مناطق مرزی صورت نخواهد گرفت.
رئیس سازمان قضایی استان اردبیل، وابستگی، عضویت و یا هواداری از هر گروه، حزب و جناح سیاسی را برای کارکنان نیروهای مسلح مضر دانست و تصریح کرد: داشتن بصیرت سیاسی برای نظامیان برابر فرمایشات مقام معظم رهبری مفید و ضروری است.
این مقام قضایی در پایان تاکید کرد: اگر شروع هرکار و ماموریتی را بر مبنای برنامه ریزی درست و منظم قرار دهیم، بدون شک در انجام مأموریت ها و امورات محوله موفق خواهیم بود.