ایستاده در مقابل بی عدالتیهای فدراسیون، اما یکّه و تنها !
ایستاده در مقابل بی عدالتیهای فدراسیون، اما یکّه و تنها !

اویاقلیق : نامه مدیر عامل باشگاه تراکتور به وزیر ورزش حاوی دو نکته مهم بود: یکی استمرار بی عدالتی های زیر مجموعه های فدراسیون و مخصوصا داوران، در حق تیم تراختور و عملکرد آنها به نفع تیم رقیب، و دیگری توهینهای ملیتی در ورزشگاهها بر علیه مردم آذربایجان و در خواست انجام تمهیداتی برای رفع […]

اویاقلیق : نامه مدیر عامل باشگاه تراکتور به وزیر ورزش حاوی دو نکته مهم بود: یکی استمرار بی عدالتی های زیر مجموعه های فدراسیون و مخصوصا داوران، در حق تیم تراختور و عملکرد آنها به نفع تیم رقیب، و دیگری توهینهای ملیتی در ورزشگاهها بر علیه مردم آذربایجان و در خواست انجام تمهیداتی برای رفع این معضلات !!!

قبل از از اظهار نظر وزیر، در کنار هواداران با منصب و بی منصب، فوتبالی و غیر فوتبالی پرسپولیس دردانه، مسولان فدراسیونی توپخانه های خود را به طرف تیم تراختور و مدیر عاملش نشانه گرفتند و مواضع مدیرعامل و تیم را کوبیدند!
الحمدلله! …. گولـله موفته ، باریت موفته!!! به قول فارس زبانها : سنگ مفت و گنجشک مفت .

********
درست است که از مدیرعامل و مسئولین تراختور گلایه داریم و از کمکاری آنها میدانیم که در بیان اعتراض خود، مسامحه و تاخیر کرده اند، اما وظیفه واجبی بود که می بایست ادا میشد!

حالیا مدیر عامل و سرمربی و بازیکنان و هواداران تراختور هدف گلوله های ریز و درشت پرسپولسی ها و اعضاء « فدراسیون لیگ برتری پرسپولیس » قرار گرفته اند!
از گلوله توپ گرفته تا سنگ و کلوخ و …… بطرف تراختوریها سرازیر میشود!
نیش و کنایه ها، تحقیر ها و …….. به همراه تهدیدات و احضارهای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ، تداوم دارد!
باشگاه تراختور در این عدالتخواهی تنهاست و مایه تاسف است که اعضای تیم ماشین سازی ، هر روز به نحوی بر زخمهای تراختوریها نمک می پاشند! اعضای این تیم بجای همدلی با تراختوریها در اجرای انصاف و عدالت در حوزه فوتبال، از سرپرست گرفته تا بازیکنان ، همراه با پرسپولیسی ها و بعضا بدتر از آنها بر علیه تراختوریها نیش و کنایه میزنند!

شرح نمک پاشیهای اعضای تیم ماشین سازی که یکبار دیگر شعار «آذربایجان تیملری ……» را به چالش میکشد، مثنوی هفتاد من میخواهد. بنابراین به آخرین سنگی که یکی از بازیکنان این تیم بسوی تیم اول آذربایجان پرتاب کرده ، اشاره میکنیم:

*****************

« حمید رضا علی عسگری بازیکن ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه”،

–  خوشحالم به قهرمانی پرسپولیس کمک کردیم

پرسپولیس تیم محبوب من است و دوست دارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود. به هر حال خوشحالم که به نوعی به پرسپولیس کمک کردیم تا در صدر جدول باقی بماند. ما باید تراکتورسازی را می بردیم اما قسمت نشد. پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد و امیدوارم به این مهم برسد.»

********
تبریزی های محترم !

درست خوانده اید! مصاحبه بازیکن ماشین سازی را خوانده اید، نه مصاحبه بازیکن پرسپولیس را !!!!!

ضمنا شکر کنید که تیم ماشین سازی ۲۰ هوادار دارد که شهرداری برای این تیم ۲۰ میلیارد هزینه میکند!
چون اگر تعداد هواداران ماشین به اندازه هواداران تیم تراختور بود، آن وقت شهروندان تبریزی باید خانه شان را میفروختند و تحویل شهرداری میدادند تا هزینه تیم کند!

جل الخالق!

عنوانی دیگر برای شهر اولین ها : اولین شهر یکه برای هر هوادار تیم فوتبالش یک میلیارد هزینه میکند!!!!

یاداشت : ساوالان – اردبیل