« ائو » در تبریز اکران می شود
« ائو » در تبریز اکران می شود

به گزارش اویاقلیق، علی اکبر افتخار با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اینکه لیست اسامی فیلم های فجر استانی برای تمام استان ها از طرف دبیرخانه جشنواره در تهران تعیین می شود، امکان جابجایی و درخواست جایگزینی آثار به هیچ عنوان وجود ندارد. وی افزود: در رابطه با اکران فیلم ائو در […]

به گزارش اویاقلیق، علی اکبر افتخار با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اینکه لیست اسامی فیلم های فجر استانی برای تمام استان ها از طرف دبیرخانه جشنواره در تهران تعیین می شود، امکان جابجایی و درخواست جایگزینی آثار به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی افزود: در رابطه با اکران فیلم ائو در تبریز اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مسئولان مربوطه در تهران رایزنی هایی را انجام داد اما امکان این جابجایی فراهم نشد، چون نه تنها استان ما بلکه هیچ استانی امکان انتخاب فیلم برای اکران استان خود را ندارد.

افتخار گفت: خوشبختانه از طرف انجمن مدتی پیش از نهایی شدن لیست چشم اندازهای سینما در جشنواره فیلم فجر، با آقای یوسفی نژاد کارگردان فیلم مشورت کردیم و قرار بر این شد که چه نام ائو در لیست فیلم های فجر استانی باشد و چه نباشد، در تبریز برای این فیلم یک اکران ویژه برای علاقه مندان در نظر گرفته شود.

وی تأکید می کند: کارگردان فیلم از این پیشنهاد استقبال کردند و در حال حاضر در حال انجام مقدمات این اکران ویژه در بخش جنبی جشنواره فجر استان هستیم.

گفتنی است جشنواره فیلم فجر آذربایجان شرقی از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه در دو سالن سینما ناجی و سیما فلسطین در تبریز برگزار می شود و تاریخ و جزئیات اکران ویژه فیلم ائو متعاقبا اعلام خواهد شد.