عدم حضور وزیر راه در کمیسیون عمران بی‌اهمیتی حادثه قطار تبریز ـ مشهد برای وی را نشان می‌دهد
عدم حضور وزیر راه در کمیسیون عمران بی‌اهمیتی حادثه قطار تبریز ـ مشهد برای وی را نشان می‌دهد

به گزارش اویاقلیق به نقل از محمداسماعیل سعیدی در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: روش مجلس شورای اسلامی در استیضاح بدین گونه است که دستور کار جلسه علنی و دستور کار کمیسیون چاپ و در سایت مجلس می‌آید و بعد از آن به معاونان پارلمانی وزرا ارسال می‌شود و وزرا […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از محمداسماعیل سعیدی در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: روش مجلس شورای اسلامی در استیضاح بدین گونه است که دستور کار جلسه علنی و دستور کار کمیسیون چاپ و در سایت مجلس می‌آید و بعد از آن به معاونان پارلمانی وزرا ارسال می‌شود و وزرا از دستور و علت استیضاح اطلاع می‌یابند.

وی با بیان اینکه دستور کار جلسه کمیسیون از هفته گذشته چاپ شده و به دست معاونان و وزیر رسید و حتی ساعت تشکیل جلسه نیز معلوم بود، تصریح کرد: متاسفانه وزیر راه در این جلسه حاضر نشد و معاونان ادعا کردند وزیر راه از این جلسه اطلاعی ندارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان حاضر در جلسه از معاونان چگونگی مطلع شدن از تشکیل جلسه را پرسیدند و معاونان نیز با وعده آمدن وزیر دقایقی جلسه را به عقب انداختند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان به عدم حضور وزیر راه در جلسه اعتراض کردند، گفت: این بی‌ادبی وزیر راه و بی‌اهمیتی موضوع برای وی را نشان می‌دهد.

سعیدی با تأکید بر اینکه طبق قانون حتی اگر وزیر در جلسه حضور نداشته باشد جلسه استیضاح در صحن علنی مطرح خواهد شد، افزود: بعد از آغاز کار مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه موضوع استیضاح  در صحن علنی مطرح خواهد شد.

وی تأکید کرد: وزیر راه و شهرسازی در یک قدمی استیضاح قرار داد.