۲۰۰ هزار شهروند از نمایشگاه «روی خط زندگی» بازدید می کنند
۲۰۰ هزار شهروند از نمایشگاه «روی خط زندگی» بازدید می کنند

به گزارش اویاقلیق ، حجت الاسلام احمد حمیدی روز دوشنبه در بازدید از مراحل اجرای این نمایشگاه در فرهنگسرای بزرگ الغدیر افزود: این نمایشگاه در محورهای شهری، خانواده و اجتماعی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود. وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت الگودهی سبک زندگی […]

به گزارش اویاقلیق ، حجت الاسلام احمد حمیدی روز دوشنبه در بازدید از مراحل اجرای این نمایشگاه در فرهنگسرای بزرگ الغدیر افزود: این نمایشگاه در محورهای شهری، خانواده و اجتماعی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت الگودهی سبک زندگی صحیح برای عموم شهروندان به مدت ۴ تا ۶ ماه برگزار می شود و در آن با نشان دادن فضای امن خانواده ایرانی و اسلامی تلاش می شود بخشی از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کاهش یابد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی یادآوری کرد: در این نمایشگاه تلاش می شود تا خانواده ها و اولیان با سبک زندگی اسلامی ایرانی آشنا شده و در زندگی خود نیز از آن ها استفاده کنند.
حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، با همکاری معاونت شهرسازی شهرداری تبریز کمیته متشکل از مهندسان سازمان نظام مهندسی و مشاوران خانواده در محل نمایشگاه مستقر شده و خدمات رایگان مشاوره ای برای مخاطبان ارایه می دهند.
وی گفت: این مهندسان با بررسی امکانات و نوع زندگی مراجعه کنندگان طرح های مختلفی برای پیاده سازی سبک زندگی اسلامی برای آن ها ارائه می دهند.
در این آئین خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات تبریز از بخش های مختلف این نمایشگاه دیدن کرده و با محورها و موضوعات آن آشنا شدند.