اویاقلیق: امیر قلعه نویی که با بازی های اخیر خود از کورس قهرمانی جا مانده است خوب میداند که دیدار تیمش با پرسپولیس حکم جام را برای خود و تیمش دارد. این مربی سرد گرم فوتبال چشیده  بارها با تیم های مختلف بخصوص با آبی های پایتخت به مصاف پرسپولیس رفته و بازی در ورزشگاه […]

 

اویاقلیق: امیر قلعه نویی که با بازی های اخیر خود از کورس قهرمانی جا مانده است خوب میداند که دیدار تیمش با پرسپولیس حکم جام را برای خود و تیمش دارد. این مربی سرد گرم فوتبال چشیده  بارها با تیم های مختلف بخصوص با آبی های پایتخت به مصاف پرسپولیس رفته و بازی در ورزشگاه آزادی را خوب بلد است.

حال سوال این است که این تیم با چه استراتژی به میدان خواهد رفت ؟ و آیا تیم خواهد توانست با وجود بازیکنان محروم و مصدوم بازی قابل قبولی نمایش بدهند ؟

استراتژی تیم امیر قلعه نویی در بازی های قبلی با داشتن خط میانه قوی و خلاق، حفظ توپ بوده و با استفاده از تکنیک کرار ، ابراهیمی ، عالیشاه ،  پاس های سریع و روبه جلو این بازیکنان به خط حمله و نزدیک شدن به دروازه حریف بوده است . حال باید دید مربی تراکتور سازی در ورزشگاه آزادی و در برابر تیم پرمهره و جوان پرسپولیس مانند قبل بازی خواهد بود یا تغیراتی در نحوه بازی بوجود خواهد آمد.

در این فصل تیم تراکتورسازی در بازی های خارج از خانه خود باختی نداشته است و همیشه هم رو به جلو بازی کرده است. اما لازم به ذکر است پرسپولیس در برابر تیم های هجومی ، با توجه به خط حمله ی دونده و آماده خود تیم زهرداری نشان داده است که این موضوع میتواند احتمال بازی با احتیاط و بازی دفاعی را در دستور کار امیر قلعه نوئی قرار دهد .

بنظر شما تراکتور با چه استراتژی در میدان حاضر خواهد بود ؟