بازى با استقلال سخت است/به سه امتیاز این بازى نیاز داریم
بازى با استقلال سخت است/به سه امتیاز این بازى نیاز داریم

اویاقلیق : امین قاسمی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که از لحاظ فنی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و در اکثر مسابقات هم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاریم. وی ادامه داد: حتی در دربی تبریز، بازی خیلی خوبی انجام دادیم ولی زمین شرایط چندان خوبی نداشت. ما […]

اویاقلیق : امین قاسمی‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که از لحاظ فنی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و در اکثر مسابقات هم بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

وی ادامه داد: حتی در دربی تبریز، بازی خیلی خوبی انجام دادیم ولی زمین شرایط چندان خوبی نداشت. ما نیاز به امتیاز داریم و باید در تمامی مسابقات لیگ بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام دهیم.
مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص پرداخت مقداری از مطالبات‌شان توسط مدیران این باشگاه تصریح کرد: ۲ روز پیش حدود ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم را پرداخت کرده‌اند. به هر حال در این خصوص هم بازیکنان حق دارند و هم مسئولان باشگاه و امیدوارم شرایط بهتری حاکم شود.
قاسمی‌نژاد در رابطه با بازی هفته بیستم تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی سختی مقابل استقلال داریم چون استقلال در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی را گرفته است و با انگیزه مقابل ما ظاهر خواهد شد ولی ما هم برای کسب ۳ امتیاز مقابل این تیم بازی می‌کنیم و می‌رویم که استقلال را ببریم.
وی افزود: مصدومیت‌ها من را عقب انداخت و همین امیر باعث شد نوسانات زیادی در بازی‌هایم داشته باشم. ما بازی‌های خیلی فشرده‌ای برگزار می‌کنیم.
مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: متأسفانه زمین مناسب تمرین هم نداریم حتی به نظر من چمن ورزشگاه قدیمی تختی تبریز خیلی بهتر از چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) و بنیان‌دیزل است.